توزیع ۳۰ تن مرغ در میان نیازمندان چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4087655
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

توزیع ۳۰ تن مرغ در میان نیازمندان چهارمحال‌وبختیاری

همزمان با بیست و ششمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه، ۳۰ تن مرغ در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در سراسر چهارمحال و بختیاری توزیع شد.

مرغبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع)، سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: بیست و ششمین مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به مناسبت هفته دفاع مقدس و در راستای کمک‌رسانی به محرومان برگزار شد.

وی افزود: بسته‌های مرغ پس از ارسال به شهرستان‌های 10گانه استان، توسط گروه‌های جهادی در بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده‌اند توزیع می‌شود.

فولادی افزود: قبل از این رزمایش نیز ۲۵ مرحله رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه توسط بسیج سازندگی در چهارمحال و بختیاری برگزار و حدود ۷۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مؤمنانه در میان نیازمندان توزیع شده است.

به گفته این مقام مسئول، رژه گروه‌های جهادی در روز ۳۱ شهریور، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم استان، افتتاح طرح‌های محرومیت‌زدایی، افتتاح مسکن‌های مددجویی زلزله‌زدگان کوهرنگ و بهره‌برداری از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان به مناسبت هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام
captcha