اعلام برنامه‌های مدافعان سلامت فارس برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس
کد خبر: 4086767
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

اعلام برنامه‌های مدافعان سلامت فارس برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس

طی نشستی با حضور اعضای کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این دانشگاه اعلام شد.

نشست هماهنگی بزرگداشت هفته دفاع مقدس، دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 29 شهریورماه در محل این دانشگاه برگزار شد.

سیدابوالفضل هاشمی اصل، مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه برگزاری این نشست، با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه آئین‌های ویژه هفته دفاع مقدس گفت: در این نشست مقرر شد برای یادآوری روزهای دفاع مقدس و خاطرات آن دوران و همچنین شجاعت دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس، با استفاده از آمبولانس خاکی و تجهیزات پزشکی مورد استفاده در آن زمان، رسالت بسیج جامعه پزشکی و کادر درمان رزمنده در جنگ تحمیلی، به تصویر کشیده شود.

وی افزود: در هفته دفاع مقدس با همکاری اعضای بسیج جامعه پزشکی، تصاویر شهدای شاخص استان فارس به همراه جملاتی از وصیت‌نامه و سخنان آن عزیزان، در طبقات ساختمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نصب می‌شود.

هاشمی اصل اظهار کرد: همچنین به پاس قدردانی از خدمات ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، با حضور مدیران بیمارستان‌ها از آسایشگاه جانبازان در شیراز عیادت می‌شود.

مدیر کانون بسیج جامعه پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه از برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سالن ۲۲ بهمن و با حضور رئیس دانشگاه خبر داد و گفت: همچنین در این مراسم پس از سخنرانی و اجرای مداحی به مناسبت دهه آخر ماه صفر، از جمعی از ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی شیراز تقدیر می‌شود.

وی، بازدید فرزندان کارکنان دانشگاه از موزه هفته دفاع مقدس با هدف فرهنگ‌سازی و آشنایی نسل جدید با موضوع شهادت و دفاع مقدس را از دیگر ویژه برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha