اثرگذاری هنر دینی در جهاد تبیین
کد خبر: 4086728
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰

اثرگذاری هنر دینی در جهاد تبیین

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه زبان هنر یک زبان اثرگذار است، گفت: نمایش میدانی «محشر» که مبتنی بر آموزه‌های دینی با زبان اثربخش هنر است در تحقق جهاد تبیین نقش بسزایی دارد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 29 شهریور در محل اجرای نمایش میدانی «محشر» در شیراز با بیان اینکه زبان هنر یک زبان اثرگذار است و هر چه در ابعاد مختلف به آن توجه شود، اثربخش‌تر خواهد بود، گفت: هنر در انتقال مفاهیم دینی نقش مطلوبی دارد و انتقال مفاهیم دینی با نمایش میدانی ترکیبی به سبک محشر موجب شده است تا محشر همه پسند شود و استقبال مردم بیشتر و بیشتر شود.

وی تصریح کرد: این نمایش چون مبتنی بر آموزه‌های دینی و تاریخ اسلام است و تبیین انقلاب و پیام انقلاب است و در جهاد تبیین بسیار اثرگذار است‌.

بوعلی با بیان اینکه استقبال مردم از این نمایش بی‌نظیر است و هر شب چندین هزار نفر از نمایش دیدن می‌کنند، افزود: هنروران استان فارسی در اجرای نمایش بسیار مطلوب عمل کرده‌اند.

فرمانده سپاه فجر اضافه کرد: حضور پر شور مردم پیر و جوان و کودک و نوجوان از محشر نشان می‌دهد که تبلیغ خوبی برای اجرای نمایش انجام شده و جا دارد از شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز تشکر کنیم که همت و اراده کردند که این کار با همکاری موسسه اوج و سپاه فجر اجرا شود و از نواحی سپاه، نیروی انتظامی و ارتش و .‌‌.. برای همکاری در اجرای مطلوب نمایش محشر قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha