اتمام فاز نخست نهضت قرآن‌خوانی در ادارات فارس طی سال جاری
کد خبر: 4086487
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

اتمام فاز نخست نهضت قرآن‌خوانی در ادارات فارس طی سال جاری

استاندار فارس با بیان اینکه نهضت روخوانی قرآن کریم در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان در سه فاز اجرا می‌شود، گفت: فاز نخست این طرح در سال جاری به اتمام خواهد رسید.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس شب گذشته، 27 شهریور در جلسه شورای اداری این استان که به میزبانی موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، به اجرای طرح نهضت قرآن‌خوانی در ادارات استان اشاره و خواستار همکاری تمام ادارات در اجرای این طرح شد.

وی افزود: نهضت روخوانی قرآن کریم در ادارات و دستگاه‌های اجرایی فارس در سه فاز اجرا می‌شود که فاز نخست آن در سال جاری به اتمام خواهد رسید.

ایمانیه در ادامه ضمن تقدیر از حرکت بزرگ مردم فارس در مراسم اربعین امسال، گفت: در انتقال زائران کار بی‌نظیری از سوی راهداری فارس رخ داد که جای تشکر دارد.

استاندار فارس همچنین با اشاره به خدمت‌رسانی مواکب اربعین حسینی افزود: کار مواکب فارس به ویژه در مسیر عبور زائران بسیار ارزشمند و سخاوتمندانه بود و از این جهت باید تشکر ویژه کرد.

ایمانیه در ادامه با تاکید بر لزوم انجام جهاد تبیین و نقش موزه دفاع مقدس در این امر برای تکمیل این موزه اعلام آمادگی کرد و گفت: در بحث ایثارگران از سوی دستگاه‌های اجرایی دقت بیشتری شود.

وی خواستار ساماندهی قبور مطهر شهدا به ویژه شهدای گمنام تا پایان امسال شد و گفت: زمینه اشتغال فرزندان شهدا در دستگاههای اجرایی نیز فراهم شود.

استاندار فارس در ادامه از اجرای 100 پروژه عمرانی در این هفته در استان خبر داد و افزود: همچنین تعداد ناوگان هواپیمایی فارس افزایش می‌یابد و ناوگان اتوبوس‌های برقی نیز در فارس و شیراز مورد پیگیری قرار گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسئله آی تی آی بعد از ۱۵ سال حل شد و به زودی به مزایده می‌رود، تاکید کرد: مالک جدید حق تغییر کاربری ندارد و باید در مسیر تولید استفاده شود. 

ایمانیه به نوسان قیمت در بازار لوازم التحریر در آستانه بازگشایی مدارس هم اشاره کرد و گفت: در همه شهرها غرفه‌های عرضه این محصولات با قیمت کمتر برقرار شود و با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها هستیم همه مدیران در کنار آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها قرار بگیرند تا تربیت نسل جوان و نوجوان در یک فضای آرام و پرنشاط انجام گیرد.

استاندار فارس همچنین با اشاره به کسب رتبه دوم اشتغال براساس تعداد بیمه‌شدگان به فارس گفت: در جذب تبصره ۱۸ نیز فارس رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده و کارخانه‌های تعطیل از رکود خارج شده است که فرمانداران برای شهرک‌های صنعتی و واحدهایی که دچار رکود شدند، باید همت ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای قطار شیراز بوشهر اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلاری مصوب شده است، افزود: موافقت اولیه برای راه آهن شیراز اهواز نیز جلب شده و امید است که هر چه سریع‌تر اجرایی شود.

انتهای پیام
captcha