اجرای 245 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اشنویه
کد خبر: 4085857
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

اجرای 245 ویژه‌برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اشنویه

معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه گفت: 245 برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان با همکاری ادارات، حوزه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

سید علی ترابی، فرماندار اشنویه، ماموستا ملا محمدامین عبدالله زاده، مسئول مرکز اسلامی اشنویه، سرهنگ آیدین ولیزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویهبه گزارش  ایکنا از آذربایجان‌غربی، سید علی ترابی، فرماندار اشنویه 24 شهریور در جلسه برنامه‌ریزی هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اربعین سالار شهیدان و فرا رسیدن سالروز رحلت جانگداز نبی مکرم اسلام (ص) را تسلیت عرض می‌کنم، هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری‌ها و حماسه‌آفرینی‌هایی است که باید بیش از پیش از آن‌ها گفته شود و گرامی داشته شوند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی جهان استکبار و اسلام آمریکایی در یک طرف و نظام مقدس ایران و اسلام ناب نبوی در طرف دیگر این رویارویی بودند که ملت فهیم و آگاه با تواضع در مقابل استکبار و دشمنان اسلام ایستادگی کردند و با لطف الهی و حمایت‌های مدبرانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به پیروزی رسیدند و نشان دادند که ایستادگی مردم رمز پیروزی است.

ترابی بیان کرد: این بخش از تاریخ ایران اسلامی همیشه در تاریخ خواهد درخشید و به عنوان یک سند افتخار و ماندگار تبدیل شده و فضاسازی مناسب در سطح شهرستان، همکاری و هماهنگی کلیه دستگاه اجرایی، ادارات و نهادهای شهرستان جهت هرچه باشکوه‌تر برگزاری این ایام اهمیت فراوان دارد.

ماموستا ملا محمدامین عبدالله زاده، مسئول مرکز اسلامی اشنویه در این جلسه گفت: عزت و افتخار امروز جامعه اسلامی ما به اعتبار شهدا، رزمندگان و جانبازان بوده و این گنجینه ماندگار برای همه می‌ماند و اگر ایران در منطقه سربلند است و هیچ کس نمی‌تواند به آن تعرض کند به خاطر رشادت‌ها و شجاعت‌های جانبازان و ایثارگران و رزمندگان است.

سرهنگ آیدین ولیزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه اشنویه در این جلسه عنوان کرد: باید رشادت‌های دوران دفاع مقدس بازخوانی و پرونده پر افتخار آن دوران به نسل کنونی و آینده تبیین شود و در این راستا در مجموع 245 برنامه فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی در طول هفته دفاع مقدس در این شهرستان با همکاری ادارات، حوزه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha