تامین مسکن ایثارگران اردبیلی از اهداف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است
کد خبر: 4085529
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۰

تامین مسکن ایثارگران اردبیلی از اهداف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: ساماندهی وضعیت گلزارهای شهدای استان و تامین مسکن ایثارگران از اهداف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در این زمینه به دنبال تحقق این هدف هستیم و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نخواهیم کرد.

مسکن ایثارگرانبه گزارش ایکنا از اردبیل، داور نوری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل، ۲۳ شهریورماه، در جلسه کارگروه ویژه تامین مسکن ایثارگران و ساماندهی گلزارای شهدای استان اردبیل اظهار کرد: ساماندهی وضعیت گلزارهای شهدای استان و تامین مسکن ایثارگران از اهداف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است و در این زمینه به دنبال تحقق این هدف هستیم و از هیچ تلاشی در این راستا فروگذار نخواهیم کرد.

وی گلزارهای مطهر شهدا را نمادهای فرهنگی استان عنوان و بیان کرد: درصدد هستیم برای ساماندهی گلزار شهدا قدم بزرگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم و مشکلات و موانع موجود را در این زمینه برطرف کنیم که این موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است چرا که ادای دین ما در برابر شهدای والامقام با تمام توان و تلاش ادا شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل ادامه داد: دوره دولت سیزدهم توجه به ایثارگران را مد نظر قرار داده و در این زمینه قدم‌های بزرگی در مسیر تأمین مسکن ایثارگران و اتمام پروژه‌های ساماندهی گلزارها برداشته خواهد شد تا از این طریق بتوانیم مواردی از مهمترین مطالبات این قشر معزّز را تأمین کنیم.

نوری تصریح کرد: هر چه داریم مدیون و مرهون خون پاک شهدای والامقامی هستیم که با گذشت از جان و مال و فرزندان خود درس بزرگ ایثار، شجاعت و جوانمردی را به ما آموخته‌اند و این موضوع نشان می‌دهد که در این زمینه چه وظایف و رسالت‌های خطیر و حساسی بر عهده‌ داریم و این کم‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد.

در ادامه میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز اظهار کرد: برنامه‌ریزی در راستای رسیدگی ویژه به درخواست‌های ایثارگران از اهم مواردی است که در استان اردبیل به دنبال آن هستیم و با توجه به تلاش خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید این مهم در جامعه به یک اصل مهم تبدیل شود.

وی گفت: رفع مشکلات ایثارگران مهمترین وظیفه مسئولان ایران اسلامی است و نباید در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ شود چرا که این مهم از وظایف مهم و اساسی محسوب می‌شود.

انتهای پیام
captcha