گروه‌های جهادی قم در صف خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی
کد خبر: 4085406
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

گروه‌های جهادی قم در صف خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم از خدمت‌رسانی حدود ۸۰۰ جهادگر بسیجی قم در استان، پایانه‌های مرزی و کشور عراق به زائران اربعین حسینی خبر داد.

گروه‌های جهادی قم در صف خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم، علی اخلاص‌مند، مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم، با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی در ایام اربعین حسینی اظهار کرد: جهادگران بسیجی که همواره در شرایط مختلف از جمله سیل، زلزله و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی و ... صحنه‌هایی از خدمت رسانی خالصانه را ترسیم کرده‌اند، امروز در مسیر خدمت‌رسانی به زائران حسینی سر از پا نمی‌شناسند.

وی افزود: حدود 800 جهادگر بسیجی در موکب‌های بسیج سازندگی استان قم در پایانه مرزی ایلام، قرارگاه مردمی اربعین استان قم و همچنین در کشور عراقی عشق و ارادت خالصانه خود را به حضرت سیدالشهداء با خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ابراز می‌کنند.

مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در ادامه فعالیت قرارگاه مردمی اربعین در مسجد مقدس جمکران را مورد توجه قرار داد و گفت: این قرارگاه در قالب گروه جهادی شهید زین الدین خدماتی از قبیل اسکان، پذیرایی، بهداشت و درمان و همچنین فرهنگی به زائران ایرانی و غیرایرانی ارائه می‌دهد.

وی افزود: گروه‌های جهادی خواهر و برادر در قرارگاه مردمی اربعین روزانه به ۱۰ هزار نفر از زائرین خدمت‌رسانی می‌کنند که پیش بینی می‌شود در آستانه اربعین این تعداد به ۳۰ هزار نفر برسد.

اخلاصمند بیان کرد: قرارگاه‌های جهادی و محرومیت زدایی بسیج هم با فعالیت‌های تخصصی خود در اربعین حسینی در میدان خدمت رسانی به زائران هستند.

وی گفت: گروه‌های جهادی در قرارگاه کریمه اهل بیت در مرز مهران با برپایی موکب، خدمات اسکان و پذیرایی را به زائران عزیز ارائه می‌دهد. همچنین در کشور عراق موکب‌ها و گروه‌های مختلف با محوریت گروه جهادی بانوان فاطمی در عمود ۱۲۲۲ فعالیت‌های فرهنگی و اسکان را بر عهده دارند.

مدیر حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم بیان کرد: گروه جهادی اسلام ناب محمدی در کربلا به زائران اربعین در حال خدمت‌رسانی است.

وی افزود: گروه جهادی علی یاوران امسال نیز همچون سنوات قبل با برپایی موکب در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در بلوار پیامبر اعظم قم خدمت‌رسانی خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha