اعتبار ۲۴ میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای توسعه کشاورزی لرستان
کد خبر: 4085310
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲

اعتبار ۲۴ میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای توسعه کشاورزی لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در لرستان گفت: اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان برای تامین ادوات کشاورزی در لرستان در نظر گرفته شده است.

مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان،به گزارش ایکنا از لرستان، مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان، سه‌شنبه ۲۲ شهریور در آئین آغاز سال زراعی جدید که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای لرستان با توجه به شرایط آب و هوایی استان ثروت بسیار بالایی دارد که محوریت کار اجرایی با جهادکشاورزی و پشتیبانی آن با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است.

وی با اشاره به نقش طرح جهش تولید در دیمزارها در کیفیت بخشی به محصولات کشاورزی افزود: طرح جهش تولید در دیمزارها سومین سال اجرایی خود را پشت سر می‌گذارد.

طائف با بیان اینکه در بحث تامین نهاده‌های کشاورزی ۶۵ تن بذر مال تهیه شده است، گفت: اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان برای تامین ادوات کشاورزی در لرستان در نظر گرفته شده که به صورت ارائه تسهیلات تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان با بهره چهار درصد خواهد بود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با اشاره به اینکه بخش کشاورزی بیشترین آمار اشتغال را به خود اختصاص داده است و عمده معیشت مردم از طریق کشاورزی و دامداری است، خاطرنشان کرد: در این راستا به ازای هر هکتار ۵۰ هزار تومان برای بیمه محصولات کشاورزی در نظر گرفته است.

انتهای پیام
captcha