روحانیون مطالبات مردم را به گوش مسئولان برسانند
کد خبر: 4085272
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

روحانیون مطالبات مردم را به گوش مسئولان برسانند

استاندار البرز گفت: مردم از علما و روحانیون انتظار دارند که مطالبات آنها را به گوش مسئولان برسانند، چراکه لباس پیامبری را بر تن دارند و از احترام ویژه‌ای در جامعه برخوردار هستند.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا از البرز، مجتبی عبدالهی، استاندار البرز در نشست مرکزی ارتباطات دولت و روحانیت که امروز، ۲۲ شهریور با حضور معاون اجرایی رئیس‌جمهور، مشاور و رابط رئیس‌جمهور در امور روحانیون و نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در سالن همایش‌های میلاد کرج برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: در راستای رسیدگی به موضوعات طلاب و روحانیون از رهنمودهای مشاور و رابط محترم رئیس‌جمهور و نماینده محترم ولی‌فقیه در استان، بهره برده‌ام.

وی با اشاره به اینکه دغدغه‌مندی علما و روحانیون برای اعتلای نظام جمهوری اسلامی قابل تقدیر است، افزود: نقش والای روحانیون در پیروزی و سربلندی انقلاب اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و به‌واسطه همین امر علاوه بر وظایف و تکالیف محوله، ارادت، احترام و دلبستگی خاصی به این جایگاه مقدس دارم.

این مسئول بیان کرد: روحانیون به‌دلیل حضور در بطن جامعه ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند، بنابراین بار سنگین دفاع از حقوق و مطالبات مردمی را نیز بر عهده دارند. مردم از علما و روحانیون انتظار دارند که مطالبات آنها را به گوش مسئولان برسانند، چراکه لباس پیامبری را بر تن دارند و از احترام ویژه‌ای در جامعه برخوردار هستند.

استاندار البرز با بیان اینکه روحانیون همواره دغدغه‌های مردمی را با مسئولان در میان گذاشته‌اند در صورتی که خودشان نیز با فشارهای اقتصادی و تنگناهای مالی مواجه هستند، افزود: بر این اساس قرارگاه‌های تخصصی و مختلفی را برای حل مشکلات مردم راه‌اندازی کرده‌ایم و از روحانیون تقاضا می‌شود به‌عنوان معتمدان محله‌ها در راستای اجرای اهداف و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در کنار ما باشند.

این مسئول اضافه کرد: از علما و روحانیون درخواست داریم که در راستای ایجاد پویایی و شور و احیای جایگاه قدرتمند فرهنگی و اجتماعی در مساجد همانند اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، مساعد و همراه باشند.

عبدالهی بیان کرد: برای جبران زیرساخت‌های عقب‌مانده استان وارد عمل شده‌ایم و امید است با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در دولت محترم سیزدهم شاهد تحولات محسوسی در این زمینه باشیم.

انتهای پیام
captcha