«همراه با حکیمان» مدافعان سلامت فارس در جوار حرم رضوی برگزار شد
کد خبر: 4085085
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۱

«همراه با حکیمان» مدافعان سلامت فارس در جوار حرم رضوی برگزار شد

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از حضور ۴۰ عضو هیئت علمی دانشگاه به همراه خانواده‎‌های آنان در دوره آموزشی با عنوان «همراه با حکیمان» در مشهد مقدس خبر داد.

محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، محمدحسین انباردار، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 21 شهریورماه گفت: 40 نفر از اعضای هیوت علمی دانشگاه در قالب دوره آموزشی و تربیتی «همراه با حکیمان» در مشهد مقدس حضور یافتند.

وی افزود: دوره همراه با حکیمان با هدف معرفت‌افزایی و ارائه مباحث آموزشی ویژه اساتید، اعضای هیئت علمی و خانواده‌های آنان برگزار شده است.

انباردار تصریح کرد: دوره معرفت‌افزایی همراه با حکیمان در ۱۲ دوره سه روزه و از پنجم مرداد آغاز شده که اساتید دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دوره شانزدهم تا هجدهم شهریور حضور داشتند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: در برنامه‌های آموزشی که به تفکیک برای اساتید و اعضای خانواده آنان برگزار شد، موضوعاتی مانند درس‌هایی از نهج‌البلاغه، تفسیر قرآن کریم، روش‌های توسعه فناوری و تولید، فرزندپروری و تربیت فرزند، مهدویت و اصول انتظار ارائه و برنامه‌های جانبی مانند نمایشگاه کتاب و برنامه‌های گردشگری و زیارتی نیز برگزار شد.

انتهای پیام
captcha