طرح «مشق احسان» در کهگیلویه‌وبویراحمد اجرا می‌شود
کد خبر: 4084396
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴

طرح «مشق احسان» در کهگیلویه‌وبویراحمد اجرا می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در کهگیلویه‌وبویراحمد از اجرای طرح رزمایش مشق احسان تا قبل از شروع سال تحصیلی در این استان خبر داد.

«مشق احسان»

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در استان، شایان نادری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در کهگیلویه‌وبویراحمد، از اجرای طرح رزمایش مشق احسان تا قبل از شروع سال تحصیلی در این استان خبر داد.

وی افزود: به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و با مشارکت گروه‌های جهادی و سایر تشکل‌های مردمی تعداد پنج هزارو 500 بسته آموزشی و لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان مناطق محروم استان توزیع می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در کهگیلویه‌وبویراحمد بیان کرد: این بسته‌های آموزشی که شامل کیف، دفتر و سایر ملزومات آموزشی هستند، توسط گروه جهادی تخصصی آموزشی و دیگر گروه‌های مردمی که در این پویش مشارکت دارند، توزیع می‌شود.

نادری یادآور شد: در این خصوص بیش از 15 غرفه توسط گروه‌های جهادی و ... جهت جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی در شهرهای مختلف استان برپا شده است که مردم می‌توانند کمک‌های خود را تحویل این غرفه‌ها دهند و یا از طریق کد #15*4030* در این پویش مشارکت کنند.

انتهای پیام
captcha