تداوم داوری آزمون طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در فارس
کد خبر: 4084154
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۱

تداوم داوری آزمون طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ در فارس

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس با اشاره به برگزاری آزمون مرحله دوم اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در این استان گفت: داوری این آزمون تا 20 شهریورماه جاری ادامه خواهد داشت.

سیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارسسیدحمید موسوی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری آزمون مرحله دوم طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در این استان خبر داد و گفت: آزمون مرحله دوم طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از 4 الی 12 شهریورماه سال جاری در دو نوبت بانوان و آقایان در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد.

وی تصریح کرد: در مجموع تعداد 620 نفر جهت شرکت در مرحله اول آزمون حفظ تخصصی در رشته‌های 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل ثبت‌نام کرده بودند که 223 نفر پس از قبولی در آزمون کتبی موفق به راهیابی به مرحله دوم شدند.

موسوی افزود: در این دوره بر خلاف روال سال‌های گذشته، داوری دیگر رشته‌های مربوط به آزمون شامل تجوید، صوت، لحن و وقف وابتدا با استفاده از ظرفیت داوران مجاز استان و مورد تایید سازمان دارالقرآن‌الکریم مرکز داوری می‌شوند.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: داوری این مرحله از روز شنبه، ۱۲ شهریور شروع شده و تا روز یکشنبه، ۲۰ شهریور به پایان خواهدرسید.

یادآور می‌شود، آزمون‌های تخصصی طرح اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم، مصوبه شماره ۵۷۳ شورای انقلاب فرهنگی بوده و توسط سازمان دارالقرآن‌الکریم برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha