تشریح عملکرد مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج بابلسر
کد خبر: 4083395
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

تشریح عملکرد مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج بابلسر

رئیس مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان به تشریح عملکرد این مجمع در طول ۳۰ ماه گذشته پرداخت.

رئیس مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج بابلسربه گزارش ایکنا از مازندران، محمد طلوعی، رئیس مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان بابلسر، روز گذشته، 13 شهریورماه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه بابلسر به تشریح عملکرد  این مجمع در ۳۰ ماهه گذشته پرداخت و گفت: یکی از وظایف مهم در جامعه اسلامی، همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید دارند و در قرآن کریم هم بارها به آن اشاره شده است محرومیت‌زدایی و گرفتن دست محرومان است.

وی ادامه داد: مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی داری یک مأموریت مهم و اصلی به نام محرومیت‌زدایی است که در این راستا در حوزه‌های مختلف فعالیت می‌کند و شناسایی و حمایت از خانواده‌های محروم و بی‌بضاعت از مهمترین مأموریت‌های این مجمع است.

طلوعی ادامه داد: انسان برای رسیدن به سعادت به دو بال نیاز دارد، اول عبادت و ارتباط با خدا و سپس خدمت رسانی به خلق خدا در حد توان است.

وی تصریح کرد: ۴۲ عضو ازمجموعه پزشکان، مهندسان، فرمانده پایگاه‌ها...  از سطح شهرستان بابلسر در مجمع خیرین با ما همکاری دارند که 21 نفر این اعضا از هادی‌شهر و بهنمیر هستند.

رئیس مجمع خیرین محرومیت‌زدایی بسیج شهرستان بابلسر به عملکرد ۳۰ ماهه مجمع خیرین پرداخت و با ارایه این مطلب که 25 خانوار در سطح شهرستان وام قرض‌الحسنه با بهره پایین دریافت کردند، گفت: در طول این مدت برای ۴۵ سرپرست خانواده اشتغال‌زایی صورت پذیرفت و ۲۷ واحد مسکونی ۶۰ متری با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۰ میلیون تومان هر برای هر واحد که در مجموع 9 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است که به خانوارهای محروم تحویل داده شد.

وی با بیان اینکه ۲۰ واحد مسکونی در طول این مدت بازسازی و ترمیم شد، ادامه داد: سه واحد مسکونی دیگر تا ماه آینده تحویل محرومان می‌شود و ۱۲ واحد دیگر در دستور کار مجمع  قرار دارد که قرار است تا پایان سال تحویل داده شود..

وی افزود: ۴۰ هزار بسته کمک‌های معیشتی در طول این مدت  به محرومان ارائه شد و در بخش کرونا نیز جهت خرید و تولید ماسک، دستکش و سمپاشی حدوداً 10 میلیارد تومان هزینه صورت پذیرفت.

طلوعی با بیان این که برای آزادی زندانیان غیر عمد برنامه‌ریزی‌هایی صورت پذیرفته است توضیح داد: یک زندانی آزاد شد و مقدمات آزادی یک نفر دیگر فراهم شده است و پی گیر کار آزادی دو زندانی دیگر هم هستیم.

انتهای پیام
captcha