بانوان قرآنی از ظرفیت هیئت اندیشه‌ورز قرآنی بهره ببرند
کد خبر: 4083081
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

بانوان قرآنی از ظرفیت هیئت اندیشه‌ورز قرآنی بهره ببرند

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بانوان قرآنی باید از ظرفیت هیئت اندیشه‌ورز قرآنی جهت ارتقاء فعالیت‌های خود در سطح شهرستان استفاده کنند.

هیئت اندیشه‌ورز قرآنی بانوان

به گزارش ایکنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، دومین جلسه هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی شهرستان خرمدره، روز گذشته، 13 شهریور، با حضور رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در محل سالن اجتماعات اداره آب شهرستان خرمدره برگزار شد.

در این نشست حجت‌الاسلام حمید حسنی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به نقش مهم بانوان در عرصه فعالیت‌های قرآنی به وظایف هیئت اندیشه‌ورز اشاره کرد و گفت: احصای وضعیت قرآنی و شناسایی خلاءهای موجود در شهرستان برای مربیان قرآنی، رصد و پایش فعالیت‌های قرآنی شهرستان، رصد ضعف و قوت و نوع فعالیت‌های مؤسسات و خانه‌های قرآنی، سطح‌بندی توانمندی مربیان قرآنی، نظارت بر فعالیت‌های مردمی و هویت‌بخشی به هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی از جمله رسالت‌ها و وظایف هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی است.

وی ادامه داد: حضور بانوان به عنوان هیئت اندیشه‌ورز قرآنی در همه عرصه‌ها در سطح شهرستان مؤثر است و بانوان قرآنی باید از این ظرفیت جهت ارتقاء فعالیت‌های قرآنی در سطح شهرستان استفاده کنند.

این مسئول هدف از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی را حضور عالمانه و مؤثر بانوان در حوزه‌های مختلف قرآن و عترت برای تحقق سبک زندگی قرآنی دانست و بر تحقق این موارد تأکید کرد.

حسنی بیان کرد: بانوان قرآنی به‌عنوان مؤثرترین افراد جامعه محسوب می‌شوند لذا باید حوزه‌های فعالیت ایشان توسط هیئتی با تجربه و کارآمد تحت رصد قرار گرفته تا آسیب‌هایی این حوزه شناخته شده و از ظرفیت‌های موجود در راستای پیشبرد جامعه قرآنی و ارتقای سطح زندگی قرآنی جامعه بهره برد.

انتهای پیام
captcha