برخورد قاطع با مروجان بدحجابی صورت گیرد
کد خبر: 4082895
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

برخورد قاطع با مروجان بدحجابی صورت گیرد

دبیر جامعه روحانیت شیراز با اشاره به هتک حرمت خانواده شهید خادم صادق خواستار برخورد قاطع با افرادی که عامدانه به دنبال ترویج بدحجابی در جامعه هستند، شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز، امروز، 12 شهریورماه در جلسه این جامعه که به میزبانی آیت‌الله پاكدل در مدرسه علمیه صادقیه شیراز برگزار شد، شهیدان باهنر و رجایی را نماد اخلاص در دولت دانست و گفت: نیروهای ولایی طریقه خدمت را از دو شهید عزیز دولت فرا گرفته‌اند.

وی در واکنش به هتک حرمت به خانواده شهید خادم صادق در شیراز افزود: در خصوص حادثه اخیر ضمن قدردانی از نیروی انتظامی و مجموعه قضایی در برخورد قاطع با این پرونده، این انتظار نسبت به شناسایی افرادی که عامدانه بدحجابی را رواج می‌دهند، وجود دارد.

طاهری تصریح کرد: اکثریت بانوانی که كم توجه به حجاب هستند تذکر را به راحتی می‌پذیرند چراکه غالب آنان آگاهی ندارند، اما افرادی که می‌خواهند بدحجابی و بی‌بندوباری را رواج دهند باید بدانند که با آنان برخورد قاطع صورت خواهد گرفت، چراکه شناسایی آنان توسط دستگاه‌های انتظامی و امنیتی بسیار راحت امكان‌پذیر است و دستگیری دو نفر هتاک واقعه اخیر در كمتر از ٢٤ ساعت نشانه توان دستگاه‌های انتظامی است، البته نباید در خصوص شیراز سیاه‌نمایی کرد، اما چنین حادثه‌ای هم زیاد است.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز در خصوص سگ‌گردانی نیز بیان کرد: برخی از خانواده‌ها می‌خواهند در یک فضای سبز بنشینند اما سگ‌گردانی و سگ‌های ولگرد اجازه نمی‌دهد مردم به راحتی بتوانند از فضای سبز پارک‌ها استفاده ببرند چون متأسفانه غالب این مکان‌ها آلوده بوده و از نظر بهداشتی مشكلات زیست‌محیطی دارد. امیدواریم مسئولان شهرداری نیز به این موضوع توجه کنند.

وی به اتفاقات شهرداری شیراز نیز اشاره کرد و افزود: شأن شهر شیراز درخور این اتفاقات نبود، یک سال گذشت و تا بخواهد شهردار جدید شیراز هم جا بیفتد شش ماه دیگر می‌گذرد، از شورای شهر انتظار می‌رود که هرچه سریع‌تر شهرداری را كه از هر نظر به صواب نزدیكتر است، انتخاب کنند چون فرصت‌ها یكی پس از دیگری از دست خواهد رفت.

انتهای پیام
captcha