نقش جهادگران در عرصه اقتصاد پررنگ‌تر از گذشته شود
کد خبر: 4082861
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴

نقش جهادگران در عرصه اقتصاد پررنگ‌تر از گذشته شود

رئیس بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه تفکر علوی و نهضت عاشورایی باید سرمشق گروه‌های جهادی قرار گیرد، گفت: راهبری شغلی به معنای تکمیل‌کننده زنجیره ارزش، تأمین، تولید و بازار است و نقش جهادگران در عرصه اقتصاد باید پررنگ‌تر از گذشته شود.

سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشوربه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، امروز، ۱۲ شهریورماه در آیین افتتاحیه کلاس‌های آموزشی تبیین مدیریت جهادی شهرستان فردوس اظهار کرد: گروه‌های جهادی به سمت مردمی کردن اقتصاد باید حرکت کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور درخصوص راهبری شغلی بیان کرد: راهبری شغلی به معنای تکمیل‌کننده زنجیره ارزش، تأمین، تولید و بازار است و نقش جهادگران در عرصه اقتصاد باید پررنگ‌تر از گذشته شود.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی ۱۱۰ هزار پنل خورشیدی خانگی در دستور کار بسیج سازندگی قرار دارد، افزود: این اقدام برای اولین بار در جهت افزایش بهره‌وری به میزان ۳۰ درصد با همکاری دولت اجرا می‌شود.

زهرایی با تأکید بر اینکه تفکر علوی و نهضت عاشورایی سرمشق انقلاب اسلامی است، ادامه داد: جریان جهادی کشور مولود انقلاب اسلامی است و باید این تفکر سرمشق آن‌ها قرار گیرد. تفکر علوی به معنای مبارزه با تزویر و بی‌بصیرتی است و اکنون نیز در جنگ روایت‌ها و تفسیرها قرار داریم و دشمن می‌خواهد نظرات غلط خود را به ایده‌ها و تفکرات مردم تزریق کند.

رئیس بسیج سازندگی کشور بیان کرد: تفکر علوی در جریان جهادی در شوراها و کارگروه‌های تخصصی باید خود را نشان دهد؛ از گروه‌های جهادی ایده، خلاقیت، آسیب‌شناسی و مطالبه‌گری می‌خواهیم و تفکر علوی در قرارگاه‌های عملیات جهادی باید نمایش گذاشته شود.

زهرایی بیان کرد: امروز ایران، کربلاست و قلب تپنده جهان اسلام شناخته می‌شود و به همین دلیل ولایت و مردم را می‌زنند و می‌خواهند بین آنان فاصله ایجاد کنند؛ دشمن در لباس فقر، بنیان‌های انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است.

وی با بیان اینکه دشمن امروز به تولید فقر پرداخته و سفره مردم را نشانه گرفته است و اولویت‌ها را برعکس جلوه می‌دهد، تصریح کرد: سال ۴۷ نقطه شروع گروه‌های جهادی بود؛ پدر جریان جهادی مقام معظم رهبری هستند و ایشان فردوس را به فردوس برین تبدیل کردند و جریان جهادی برای ولایت زلال و پاک خواهد ماند و بدانید برگزارکننده و متولی برگزاری اجلاسیه ملی فردوس دفتر مقام معظم رهبری است.

زهرایی بیان کرد: خراسان‌جنوبی منطقه محروم با مردم قوی به لحاظ ولایت و انقلابی‌گری دارد و این استان زیر خط متوسط کشور است، اما در زمینه کمک به عتبات و نیازمندان جزو استان‌های بالا هستند.

انتهای پیام
captcha