قانون عملیات بانکی بدون ربا مسیر خدمت‌رسانی را تسهیل کرد
کد خبر: 4082684
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

قانون عملیات بانکی بدون ربا مسیر خدمت‌رسانی را تسهیل کرد

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: قانون عملیات بانکی بدون ربا، یکی از قوانین مترقی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در راستای اعتلای نظام بانکی کشور بر پایه شریعت اسلامی، مسیر خدمت‌رسانی به جامعه و مردم را تسهیل کرد و طی حدود چهار دهه گذشته، انتفاع جامعه، مشتریان و نظام بانکی را در پی داشته و دارد.

جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی به‌مناسبت هفته بانکداری اسلامی، پیامی صادر کرد. متن پيام به این شرح است:

«به نام خدا

بانکدارى اسلامى مسئله‏ بسیار مهمى است. اگر بتوانیم این حقیقت را به معناى جامع کلمه در جامعه به‌وجود بیاوریم، فتح عظیمى در دنیا خواهد بود. مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی)

قانون عملیات بانکی بدون ربا، یکی از قوانین مترقی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در راستای اعتلای نظام بانکی کشور بر پایه شریعت اسلامی، مسیر خدمت‌رسانی به جامعه و مردم را تسهیل کرد و طی حدود چهار دهه گذشته، انتفاع جامعه، مشتریان و نظام بانکی را در پی داشته و دارد.

هفته بانکداری اسلامی، فرصتی مغتنم است برای ارج نهادن بر تلاش‌های مجموعه بانکی کشور که همواره یاریگر بخش اقتصاد بوده و در تقویت واحدهای تولیدی و صنعتی کوچک و بزرگ از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته بانکداری اسلامی، تلاش همه فعالان جامعه بانکی خراسان‌جنوبی را ارج نهاده، با آرزوی توفیق و سربلندی برای همگان، امید آن دارم که با ارتقای سطح خدمات‌دهی و ایجاد تعامل سازنده با دستگاه‌های اجرایی در سالی که به‌عنوان تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین مزین است، بتوانیم با تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عملیاتی کردن سیاست‌های دولت مردمی ایران قوی، رونق تولید را در استان زرخیز خراسان‌جنوبی، بیش از پیش شاهد باشیم.»

انتهای پیام
captcha