تذکر خانواده شهید «خادم صادق» بر اساس تکلیف دینی بود
کد خبر: 4081815
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۱

تذکر خانواده شهید «خادم صادق» بر اساس تکلیف دینی بود

فرمانده سپاه فجر فارس ضمن دلجویی از همسر و دختر شهید منصور خادم صادق که مورد هتاکی قرار گرفتند، گفت: تذکر و مطالبه خانواده شهید در بحث حجاب، بر اساس قانون و تکلیف دینی بوده است.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، عصر دوشنبه، 7 شهریورماه در حاشیه دیدار با خانواده شهید «خادم صادق» ضمن دلجویی از همسر و دختر این شهید بزرگوار، گفت: آنچه که در شیراز اتفاق افتاد برای جریان انقلابی و ارزشی و متدینین سخت و سنگین بوده است.

وی با بیان اینکه تذکر و مطالبه خانواده شهید بر اساس قانون و تکلیف دینی بوده است، گفت: مسئولان انتظامی فارس این مسئله را در اسرع وقت پیگیری کرده و دستگاه قضایی نیز با خاطیان برابر قانون و در مسیر قانونی برخورد خواهد کرد.

فرمانده سپاه فجر تصریح کرد: جریان ارزشی همواره مُقید به چارچوب قانون است و ما نیز از همه دلسوزان و متدینین که از خانواده این شهید بزرگوار اعلام حمایت کرده‌اند، تشکر می‌کنیم.

یادآور می‌شود، در روز یکشنبه، 6 شهریورماه دختر و همسر شهید منصور خادم صادق، یکی از شهدای شاخص دوران دفاع مقدس استان فارس به دلیل انجام امر به معروف در بحث حجاب مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha