شناسایی هتاکان خانواده شهید خادم صادق در دستور کار پلیس فارس
کد خبر: 4081701
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

شناسایی هتاکان خانواده شهید خادم صادق در دستور کار پلیس فارس

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه پلیس امنیت اخلاقی بلافاصله بعد از وقوع هتاکی نسبت به خانواده شهید خادم‌صادق، اقدامات خود را آغاز کرده است، شناسایی هتاکان را اولویت دانست.

سردار رهام‌ بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی پلیس فارس، سردار رهام‌ بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 7 شهریورماه گفت: جامعه امنیت و آرامش خود را مدیون شهدا است و شکستن حرمت خانواده شهدا، به هیچ عنوان شایسته و پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر، برای همه کسانیکه دلسوز نظام و انقلاب اسلامی ایران هستند، واجب است، گفت: متاسفانه روز یکشنبه واقعه‌ای رخ داده و نسبت به خانواده یکی از شهدا در حین انجام فریضتین، هتاکی شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس یادآور شد: روز یکشنبه، ششم شهریور مادر و خواهر شهید خادم‌صادق، حین انجام فریضه امر به معروف و نهی از منکر در شیراز توسط 2 بدحجاب مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

حبیبی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام این موضوع به پلیس، همکاران پلیس امنیت اخلاقی در محل بروز این هتاکی حاضر شده و تحقیقات خود را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه هنوز هویت عاملین این هتاکی مشخص نشده است، افزود: اسناد و مدارک مربوط به این موضوع جمع آوری شده است و تحقیقات ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha