مسابقات قرآن؛ یکی از ارکان وجودی ارتش ولایی
کد خبر: 4081374
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

مسابقات قرآن؛ یکی از ارکان وجودی ارتش ولایی

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا(ع) گفت: امیدواریم بتوانیم بهترین بهره را از برگزاری مسابقات قرآن کریم که یکی از ارکان وجودی ارتش ولایی است ببریم.

محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی محمدرضا معصومی، فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا(ع)، امروز، 6 شهریورماه در نشست خبری بیست و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در محل پدافند هوایی ارتش شمال‌شرق کشور، برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص بحث قرآنی با توجه به اینکه در آستانه دهم شهریورماه و روز پدافند هوایی هستیم، میزبانی مسابقات قرآن در سطح آجا را متقبل شدیم و افتخار این میزبانی به منطقه شمال شرق واگذار شد.

وی ادامه داد: در این راستا سعی شده تا کلیه پیش‌نیازهای لازم را در سطح منطقه انجام دهیم، لذا آماده‌سازی چهار سالن مجزا برای متسابقین و داوران تدارک دیده شده همچنین بحث اسکان و پذیرایی از متسابقین و خانواده‌های محترم به تعداد 700 نفر داریم که این میزبانی تا هشتم شهریور ادامه دارد.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال‌شرق امام رضا(ع) بیان کرد: امیدواریم بتوانیم بهترین بهره را از برگزاری مسابقات قرآن کریم که یکی از ارکان وجودی ارتش ولایی است ببریم.

در ادامه محسن بیوک، معاون هماهنگ کننده نظامی اداره عقیدتی-سیاسی پدافند هوایی آجا خاطرنشان کرد: مسائلی با عناوین قدرت سخت، قدرت نرم و قدرت هوشمند که ترکیبی از دو قدرت سخت و نرم است، در سطح بین‌المللی مطرح است که یک قسمت از قدرت هوشمند که مربوط به قدرت نرم است، مسئولیت‌هایی است که بر دوش سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش و به ویژه اداره عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش واگذار شده و آن ارتقای باورها و داشته‌های ارزشمند پرسنل و خانواده‌های ارتش است.

وی تصریح کرد: ابلاغیه میزبانی بیست‌ودومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم بانوان شاغل و خانواده‌های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران از اسفند 1400 رسید، لذا برنامه‌ریزی زبسیاری در این راستا صورت گرفت و در این خصوص نیز کلاس‌های آمادگی برای متسابقین برگزار شد و امروز آغاز مسابقات را خواهیم داشت.

معاون هماهنگ کننده نظامی اداره عقیدتی-سیاسی پدافندهوایی آجا اظهار کرد: در خصوص آنچه مقام معظم رهبری بارها در آرمان جمهوری اسلامی ایران به عنوان ایجاد و تشکیل تمدن اسلامی یاد می‌کنند، باید به این نکته توجه داشته باشیم که آنچه تمدن اسلامی را تشکیل می‌دهد، وحدت جهان اسلام است و قرآن کریم یکی از اجزای وحدت‌زای تأثیرگذار است.

بیوک اضافه کرد: در بحبوحه منطقه خاورمیانه امروز و افتراق و جدایی بین کشورهای مسلمان، مهمترین عامل وحدت‌زا قرآن است و ما باید به عنوان یک قدرت هوشمند بتوانیم این را پایدار در سطح کشور و منطقه داشته باشیم و آن را روز به روز قدرتمندتر کنیم.

انتهای پیام
captcha