۶۶ محله کم‌برخوردار البرز ساماندهی می‌شود
کد خبر: 4081306
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

۶۶ محله کم‌برخوردار البرز ساماندهی می‌شود

استاندار البرز گفت: با الگو گرفتن از سیاست‌های کلان و اتخاذ تدابیر ویژه و متناسب با شرایط استان، ۶۶ محله کم‌برخوردار استان برای ساماندهی و توانمندسازی مورد هدف هستند.

مجتبی عبداللهی استاندار البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی استانداری البرز، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، امروز، ششم شهریورماه در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان که در پنجمین روز از هفته دولت در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امید است بتوانیم به تأسی از شهدا و به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر خدمتگزاران صدیقی برای نظام و مردم باشیم.

وی ادامه داد: کارمندان نمونه با زینتی از تقوا و درستکاری باید به لحاظ علمی و اخلاقی از قابلیت‌های ویژهای برخوردار باشند، چراکه ویترینی از کارآمدی نظام و نمادی از دولتمردان خدمتگزار هستند. فروتنی، گشاده‌رویی، تلاش صادقانه و خدمتمحور، احساس مسئولیت و حفظ حرمت در قبال ارباب رجوع از جمله الزامات اخلاقی یک کارمند است.

عبداللهی گفت: در شرایطی که دولت مردمی سیزدهم با رویکردی متفاوت به‌دنبال حل و فصل مسائل و موضوعات خرد و کلان داخلی و خارجی است، ما نیز به‌عنوان کارگزاران نظام باید در این راستا با اهتمام ویژه‌ای وارد عمل شویم.

استاندار البرز با بیان اینکه رئیس‌جمهور محترم به‌صورت شبانه‌روزی تلاش می‌کنند و در نقاط مختلف کشور حضور پیدا می‌کنند تا مستقیم و بی‌واسطه با بطن جامعه ارتباط برقرار کنند، اظهار کرد: دولت در مباحث بزرگ و تأثیرگذاری ورود کرده که ساماندهی شرایط اقتصادی کشور، افزایش رفاه و تأمین زیرساخت‌های ضروری و عقب‌مانده به‌ویژه در مناطق محروم کشور، توانمندسازی اقشار کم‌برخوردار جامعه و… از جمله آنهاست.

عبداللهی گفت: بر این اساس با الگو گرفتن از سیاست‌های کلان و اتخاذ تدابیر ویژه و متناسب با شرایط استان، ۶۶ محله کم‌برخوردار استان برای ساماندهی و توانمندسازی مورد هدف هستند. همچنین روزهای سه‌شنبه هر هفته دیدار چهره به چهره با مردم و روزهای چهارشنبه برپایی میز خدمت در محله‌های هدف و روزهای جمعه در مصلی‌های استان به‌منظور رسیدگی مستقیم به مطالبات مردمی در دستور کار قرار گرفت.

استاندار البرز بیان کرد: در سفر رئیس‌جمهور به استان نیز ۱۷۸ توافق با اعتباری بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان مصوب شد که تحول بزرگی در زیرساخت‌های استان محقق می‌شود. در حوزه‌های مختلف خدمت به مردم و زیرساختی، برنامه‌های بزرگی داریم که برای تسریع در تحقق آنها به کارمندان و مدیران دلسوز و پرتلاش نیاز داریم.

این مسئول اضافه کرد: قرارگاه‌های اجتماعی، اشتغال، توسعه اقتصادی و کشاورزی، حجاب و عفاف و… به‌منظور بسیج تمامی توان استان در راستای حل موضوعات اساسی استان تشکیل شده که تاکنون نتایج ملموسی داشته است.

عبداللهی گفت: بر این باور هستم که با تلاش شبانه‌روزی، اتحاد و انسجام مجموعه مدیران، کارمندان در سطوح مختلف و فعالان مردمی، می‌توانیم در یک زمان منطقی تمامی مشکلات استان را حل کنیم و البرز را به استانی نمونه در کشور تبدیل کنیم.

در این مراسم از کارمندان نمونه ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha