دنبال شفاف‌سازی و مبارزه با فساد هستیم
کد خبر: 4081176
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰

دنبال شفاف‌سازی و مبارزه با فساد هستیم

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان و دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم مبارزه با فساد بوده است، افزود: موضوع شفافیت در این دوره در دستور کار شورای اسلامی شهر شیراز قرار گرفت و با جدیت دنبال شد.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر شیراز، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 5 شهریورماه ضمن تبریک هفته دولت و ضرورت توجه به این هفته گفت: یکی از مطالبه‌های جدی شهروندان و دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در دوره ششم مبارزه با فساد بوده است و در این راستا، موضوع شفافیت در این دوره در دستور کار شورای اسلامی شهر شیراز قرار گرفت و با جدیت دنبال شد.

وی افزود: در این راستا، یکی از این پرونده‌ها توسط مراجع نظارتی تشکیل شد و توسط کارشناسان حقوقی مورد اعتماد شورا مجددانه پیگیری و نهایتا منتج به نتیجه شد.

طاهری بیان کرد: در این پرونده، احدی با هویت معلوم با جعل و استفاده از سند مجعول در معاملات دولتی تبانی کرده و طی سالیان گذشته، چندین میلیارد به طرق غیر قانونی، به شهرداری ضرر رسانده و خویش منتفع شده بود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: در این پرونده، وی بابت جعل اسناد مجعول و تبانی در معاملات دولتی، به سه سال حبس و انفصال موقت به 10 سال شد.

وی با بیان اینکه به مردم اطمینان می‌دهیم، شورای ششم یک لحظه از فکر مبارزه با فساد و قولی که برای بهبود سلامت اداری شهرداری داده شده غافل نشده است، گفت: عزم مبارزه با فساد این دوره از شورا از همه ادوار گذشته بالاتر است و مدیریت شهری در این دوره نشان داده که شفافیت یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه های شورای اسلامی شهر شیراز بوده است.

انتهای پیام
captcha