ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان در سال ۱۴۰۱ در قزوین
کد خبر: 4080966
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی مددجویان در سال ۱۴۰۱ در قزوین

مدیر فنی و محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: در پی انعقاد تفاهم‌نامه بین سپاه پاسداران و کمیته امداد جهت ساخت مسکن مددجویان، در قزوین یک هزار واحد مسکونی ساخته می‌شود که در سال جاری ۴۰۰ واحد آن توسط بسیج سازندگی استان تکمیل خواهد شد.

مسکن مددجویان کمیته امداد

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، ستوان یکم پاسدار مرتضی فیضی، مدیر فنی و محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی استان قزوین، اظهار کرد: در پی انعقاد تفاهم‌نامه بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی(ره) چهل هزار واحد مسکونی جهت ساخت و تحویل به مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) در سطح کشور مقرر گردید است که سهم استان قزوین از این تعداد به یک هزار واحد مسکونی می‌رسد.

وی در ادامه افزود: در فاز اول ۴۰۰ واحد مسکونی در سطح استان ساخته و تحویل ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۱ فاز اول این پروژه به اتمام خواهد رسید.

مدیر فنی و محرومیت‌زدایی سازمان بسیج سازندگی در ادامه بیان کرد: این واحد‌های مسکونی مطابق با استاندارد‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده و به تأیید ناظران بنیاد مسکن رسیده و آماده بهره‌برداری است.

این مسئول در پایان تأکید کرد: این واحدهای مسکونی با همکاری گروه‌های جهادی متخصص سازمان بسیج سازندگی استان قزوین و ماشین‌آلات این سازمان ساخت و تحویل مددجویان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha