داشته‌های لرستان بیش از کاستی‌هاست
کد خبر: 4080728
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۸

داشته‌های لرستان بیش از کاستی‌هاست

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به اینکه داشته‌های لرستان بیشتر از کاستی‌ها است، گفت: مرکزنشینانی که در اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان با کندی عمل می‌کنند نگاه خود را نسبت به لرستان تغییر دهند.

حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، امروز، سوم شهریورماه در شورای اداری استان لرستان که با حضور محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار کرد: یاد نعمت‌ها سبب محبت‌ انسان به خدا، یاد قهر خداوند سبب خوف به خدا، یاد عظمت سبب تواضع و فروتنی، یاد عفو خداوند سبب امیدواری، یاد عدل خداوند سبب پرهیزکاری و در مجموع با یاد خدا دل‌ها آرامش می‌گیرد.

وی با تأکید بر لزوم بالفعل شدن ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه لرستان، گفت: برای تحول همراه با جهش در لرستان چهار رویکرد باید دنبال شود که نخستین آن احداث و تکمیل سدهای نیمه‌تمام استان ازجمله سد معشوره و سد بختیاری است.

شاهرخی رویکرد دوم توسعه همراه با جهش در لرستان را راه‌اندازی و احیای صنایع تعطیل و نیمه تعطیل استان دانست و افزود: ۲۰ هزار میلیارد تومان ثروت راکد در لرستان است که با احیا و توسعه آن بخش مهمی از مشکلات استان برطرف می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با سومین محور توسعه همراه با جهش در استان لرستان را تکمیل مراکز مذهبی، فرهنگی و دینی از جمله خانه‌های عالم، اتحادیه‌ها و مؤسسات قرآنی فرهنگ‌سراها و مصلی‌ها برشمرد و گفت: محور دیگر توسعه همراه با جهش در لرستان اجرایی شدن کامل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان لرستان است که نیازمند متمم‌هایی است.

وی با اشاره به اینکه برای توسعه کشاورزی ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: مرکزنشینان نگاه متفاوت به لرستان داشته باشند چراکه لرستان در حفط امنیت استانی و در امنیت کشور اثرگذار است.

شاهرخی با تأکید بر اینکه مرکزنشینانی که در اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان با کندی عمل می‌کنند نگاه خود را نسبت به لرستان تغییر دهند، افزود: رئیس مجلس دارای روحیه سازندگی است و توقع ما از وی تسریع در اجرای مصوبات سفر رئیس‌جمهور به استان لرستان است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با یادآوری اینکه داشته‌های لرستان بیشتر از کاستی‌های آن است، خاطرنشان کرد: در لرستان نیروی انسانی انقلابی متخصص فراوان است که رویش‌های انقلاب هستند و باید مورد توجه قرار گیرند.

انتهای پیام
captcha