اعلام زمان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در فارس
کد خبر: 4080577
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳

اعلام زمان مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف در فارس

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در این استان طی روزهای 3 تا 5 شهریورماه جاری در شیراز خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارسحجت‌الاسلام سیدعباس موسوی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از برگزاری مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات طی روزهای 3 تا 5 شهریورماه جاری در شیراز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقات مذکور در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد، افزود: 300 نفر از برگزیدگان مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در مرحله استانی به رقابت خواهند پرداخت.

موسوی مکان برگزاری مسابقات بخش آقایان را حرم سیدعلاءالدین حسین(ع) و بخش بانوان را تالار معلم شیراز اعلام کرد و گفت: مسابقات رشته‌های دعاخوانی و مدیحه‌سرایی بانوان در روز پنج‌شنبه و رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ در روز جمعه برپا خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه فارس ادامه داد: مسابقات رشته دعاخوانی، اذان، مدیحه‌سرایی و همخوانی بخش آقایان در روز پنج‌شنبه و مسابقات رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ در روز شنبه برگزار خواهد شد.

وی با ذکر این نکته که مسابقات رشته‌های دعاخوانی، مدیحه‌سرایی و اذان ضبط شده و برای داوری به تهران ارسال خواهد شد، گفت: مسابقاته رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل و حفظ به صورت حضوری داوری خواهند شد.

موسوی با بیان اینکه تعداد آقایان در رشته آقایان بیش از 100 نفر است اما تعداد بانوان قریب 30 نفر است، گفت: در رشته مدیحه‌سرایی نیز در بخش آقایان یک گروه و در بخش بانوان 2 گروه برای رقابت حضور دارند.

مدیرکل اوقاف فارس در پایان اسامی داوران این مرحله از مسابقات را اعلام کرد و افزود: در بخش بانوان محسن یاراحمدی، داور لحن؛ حامد ولی‌زاده، داور صوت؛ معتز آقایی، داور حسن حفظ؛ محمدباقر ماهانی، داور تجوید؛ حمید ایماندار، داور وقف و ابتدا و در بخش بانوان حوریه عقبایی، داور وقف و ابتدا؛ زهرا صریحی‌نژاد، داور حسن حفظ؛ مرضیه فیروززاده، داور لحن؛ فاطمه عیدی‌پور، داور صوت؛ زینب نصیری، داور تجوید این مرحله از مسابقات هستند.

انتهای پیام
captcha