پزشکان همدانی در دانشگاه‌های خارج از کشور کرسی دارند
کد خبر: 4080239
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

پزشکان همدانی در دانشگاه‌های خارج از کشور کرسی دارند

استاندار همدان با بیان اینکه پزشکان همدانی در دانشگاه‌های خارج از کشور کرسی دارند، گفت: از ظرفیت پزشکان همدانی برای راه‌اندازی مرکز گردشگری سلامت استفاده می‌کنیم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدانبه گزارش ایکنا از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، امروز، یکم شهریورماه در مراسم ادای احترام به ابوعلی‌سینا که در آرامگاه شیخ‌الرئیس ابوعلی‌سینا برگزار شد، اظهار کرد: تا ۱۰۰۰ سال هیچ کس با بوعلی‌سینا قابل رقابت نبود و کتاب‌های آن در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود.

وی افزود: دنیای پزشکی در مقابل این ویروس درمانده شدند اما پزشکان ما با تمام مشکلاتی که وجود داشت درخشیدند. پزشکان همدانی استان همدان سرآمد هستند و در دانشگاه‌های خارج از کشور کرسی دارند. از این ظرفیت برای راه‌اندازی مرکز گردشگری سلامت استفاده می‌کنیم.

استاندار همدان با بیان اینکه در تلاش هستیم بتوانیم مرکز گردشگری برای مباحث درمانی را داشته باشیم، ادامه داد: افرادی برای سرمایه‌گذاری مراجعه کردند تا بتوانیم هر دو حوزه را تقویت کنیم. فعالیت پزشکان استان کم‌نظیر است و با این ظرفیت می‌توانیم در این زمینه هم مانند سایر بخش‌ها حرف‌هایی داشته باشیم.

وی بیان کرد: ششم مردادماه شاهد سفر رئیس‌جمهور به همدان بودیم و بیش از ۱۴ هزار میلیارد به بخش‌های مختلف تخصیص پیدا کرده که شامل حوزه سلامت هم می‌شود. در این هفته بیش از دو هزار میلیارد افتتاح پروژه و بیش از شش هزار میلیارد تومان کلنگ‌زنی در تمام حوزه‌ها داریم.

انتهای پیام
captcha