کنفرانس علمی بین‌المللی «زن و خانواده فاطمی» برگزار می‌شود
کد خبر: 4079816
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

کنفرانس علمی بین‌المللی «زن و خانواده فاطمی» برگزار می‌شود

آستان مقدس حضرت معصومه(س) با همکاری آستان مقدس علوی کنفرانس علمی بین‌المللی «زن و خانواده فاطمی» را با ارائه آثار به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی برگزار می‌کند.

کنفرانس علمی بین‌المللی زن و خانواده فاطمیبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، حرم مطهر بانوی کرامت با همکاری عتبه مقدسه علویه و عتبه مقدسه زینبیه کنفرانس علمی بین‌المللی زن و خانواده فاطمی را در راستای تبیین شخصیت حضرت زهرا(س)، حضرت خدیجه(س)، حضرت زینب(س)، حضرت معصومه(س) و حضرت نرجس خاتون(س) برگزار می‌کند.

این کنفرانس با هدف معرفی زنان نمونه اهل بیت(ع)، تبیین و ترویج سیره و سبک زندگی زنان نمونه اهل بیت(ع) و تبیین شاخص‌های برجسته خانواده فاطمی و پیروان آنان برگزار می‌شود.

موضوعات این کنفرانس عبارت از زنان اهل بیت(ع) سیره و زندگی، زنان اهل بیت(ع) و زن تراز اسلامی، زنان اهل بیت(ع) و خانواده و سبک زندگی، زنان اهل بیت(ع)و متون زیارتی و حدیثی، زنان اهل بیت(ع) و مبارزه با ظلم و طاغوت و زنان اهل بیت(ع) و پیروی از امامت و ولایت است.

ارائه آثار به این کنفرانس بین‌المللی در قالب «کتاب و مقاله» امکان‌پذیر است و آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات تا ۱۹ آبان‌ماه، آخرین مهلت ارسال تحقیق تا ۱۹ آذرماه و تاریخ برگزاری کنفرانس ۲۳ دی‌ماه است.

علاقه‌مندان می‌توانند آثار فارسی، عربی و انگلیسی خود را به ایمیل pr@amfm.ar  ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۰۲۵۳۷۱۷۵۴۰۸ و ۰۹۱۲۴۲۲۷۶۲۹ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha