ضرورت تقویت دبیرخانه محرومیت‌زدایی در شهرداری‌ها
کد خبر: 4079414
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳

ضرورت تقویت دبیرخانه محرومیت‌زدایی در شهرداری‌ها

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز بر ضرورت پرهیز از شعار در امر محرومیت‌زدایی تأکید کرد و خواستار تقویت دبیرخانه محرومیت‌زدایی شهرداری شد.

سیده مریم حسینی، عضو شورای اسلامی شهر شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیده‌مریم حسینی، رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز، امروز، 29 مرداد در معیت مدیران شهرداری و کارشناسان امر در بازدید از دبیرخانه محرومیت‌زدایی بر ضرورت پرهیز از شعار در امر محرومیت‌زدایی تاکید کرد و گفت: با حضور شهردار جوان و جهادی منطقه دو در کنار ناظر مجرب و متهد منطقه و سایر مدیران و ناظران مناطق، سال متفاوت و درخشانی در حوزه محرومیت‌زدایی در منطقه دو و سایر مناطق حاشیه‌ای خواهیم داشت.

وی افزود: عزم نهادها و دستگاه‌های متولی محرومیت‌زدایی جزم شده است تا با تجمیع اهداف و برنامه‌ها و دوری از موازی‌کاری به تحقق برنامه‌های پیش‌بینی شده کمک کنیم.

حسینی دبیرخانه محرومیت‌زدایی شهرداری شیراز را کانون امیدواری برای افراد کم‌برخوردار دانست و بر ضرورت تقویت این دبیرخانه از سوی مسئولان امر تأکید کرد.

یادآور می‌شود، دبیرخانه محرومیت‌زدایی شهرداری شیراز در محل خانه محله منطقه دو شیراز در محله کم‌برخوردار دهپیاله (ابوذر غفاری) مستقر شده است و پیگیری برنامه‌ها و اهداف کمیته محرومیت‌زدایی در مناطق کم برخوردار و حاشیه‌ای شیراز مثل مناطق ۲، ۳، ۵، ۷، ۱۱، ۹ و ۱۰ خواهد پرداخت.

انتهای پیام
captcha