کتاب «نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار اردبیل» منتشر شد
کد خبر: 4079295
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵

کتاب «نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار اردبیل» منتشر شد

انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب «نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار اردبیل» با رویکردی به حوزه علوم انسانی به ویژه برنامه‌ریزی و مدیریت شهری را منتشر کرد.

کتاب نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، انتشارات جهاد دانشگاهی استان اردبیل کتاب «نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار اردبیل» با رویکردی به حوزه علوم انسانی به ویژه برنامه‌ریزی و مدیریت شهری را منتشر کرد.

این کتاب توسط دکتر بهنام جودی، دکتر مرضیه موغلی و دکتر احمد علی خرم بخت از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان فارس به رشته تحریر درآمده است.

ارزیابی و تحلیل و جمع بندی عملکرد شهرداری کلان شهر اردبیل در جهت توسعه پایدار شهری و مقابله با تخریب بافت های تاریخی کلان شهر اردبیل امتیاز و موضوع اصلی کتاب « نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار اردبیل» است.

کتاب نقش مدیریت شهری در توسعه پایدار اردبیل با استفاده از روش پیمایشی و ابزار پرسشنامه و در ارتباط با ابعاد پایداری محلات و عملکرد شهرداری در پایداری محلات، به دنبال سنجش وضعیت عملکردی شهرداری و تعیین و تبیین استراتژی بهینه در بافت تاریخی و مرکزی کلان شهر اردبیل است.

گفتنی است؛ این کتاب در 4 فصل و 248 صفحه‌ای به قیمت 60 هزار ریال در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha