راه‌اندازی نهضت روخوانی و فصیح‌خوانی قرآن در ادارات فارس
کد خبر: 4078732
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹

راه‌اندازی نهضت روخوانی و فصیح‌خوانی قرآن در ادارات فارس

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی از راه‌اندازی نهضت روخوانی قرآن در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: این طرح به منظور آموزش روخوانی، روان‌خوانی و فصیح‌خوانی ویژه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان اجرا خواهد شد.

عطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنیعطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنی در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از راه‌اندازی نهضت روخوانی قرآن در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خبر داد و گفت: استاندار فارس تأکید فراوانی بر روی این مبحث دارند لذا این نهضت را در چند فاز اجرایی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون جلساتی برای سرفصل آموزشی این نهضت با سازمان‌هایی نظیر تبلیغات اسلامی و دیگر نهادهای قرآنی برگزار کرده‌ایم، افزود: این طرح به منظور آموزش روخوانی، روان‌خوانی و فصیح‌خوانی ویژه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان اجرا خواهد شد.

امیدواری با ذکر این نکته که سرفصل‌های این طرح به صورت تخصصی با حضور صاحب‌نظران این حوزه تدوین خواهد شد، گفت: برای این طرح فعلاً در گام نخست نام «مکتب شهید سلیمانی» را انتخاب کرده‌ام اما ممکن است با توجه به نظرخواهی از صاحب‌نظران این نامگذاری تغییر کند.

این قاری برجسته استان فارس اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا برای این طرح امتیاز آموزشی برای شرکت‌کنندگان این طرح در دستگاه‌های اجرایی اخذ کنیم و این کار هم مستلزم هماهنگی‌های درون‌سازمانی است که پیگیری‌های لازم را برای آن انجام خواهیم داد.

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه اطلاعات تکمیل این طرح طی روزهای آتی اعلام خواهد شد، گفت: همچنین چند برنامه قرآنی دیگر هم در نظر داریم تا در سطح استان اجرایی کنیم که به محض قطعی شدن، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha