سردار بی‌سر در کنار سایر همرزمانش آرام می‌گیرد
کد خبر: 4076664
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

سردار بی‌سر در کنار سایر همرزمانش آرام می‌گیرد

طبق شنیده‌ها، با تصمیم خانواده شهید عبدالله اسکندری، پیکر مطهر این سردار بی‌سر مدافع حرم در گلزار شهدای شیراز و همان مقبره‌ای که 5 سال پیش مردم شیراز برای ایشان احداث کرده و توسط شهید سلیمانی رونمایی شد، به خاک سپرده خواهد شد.

شهید عبدالله اسکندری، سردار بی سربه گزارش ایکنا از فارس، طبق شنیده‌ها با تصمیم خانواده سردار بی سر مدافع حرم، شهید عبدالله اسکندری بنا شده است پیکر شهید اسکندری در همان مقبره‌ای که سال 96 مردم شیراز برای ایشان احداث کرده‌اند، به خاک سپرده شود.

مراسم تشییع این شهید بزرگوار صبح فردا، 17 مردادماه مصادف با عاشورای از میدان شهدای شیراز آغاز شده و به سمت حرم مطهر شاهچراغ(ع) ادامه خواهد پیدا کرد و بعد از برگزاری مراسم تشییع، پیکر این شهید بزرگوار به گلزار شهدا برای خاکسپاری انتقال داده خواهد شد.

سال 96 مردم شیراز با عشق و علاقه فراوان برای ایشان مقبره‌ای در جوار شهید دوران و سایر شهدا احداث کردند که این مقبره نیز با دستان سپهبد شهید قاسم سلیمانی رونمایی شد و به همین دلیل این مقبره برای مردم این دیار اهمیت فراوانی دارد.

قطعاً مردم شیراز قدردان تمام ایثارگری‌های شهدا و خانواده‌های آنان خواهند بود و با حضور پرشور و شعور در مراسم تشییع و تدفین سردار بی سر مدافع حرم، از برکات حضور این شهید بزرگوار بهره‌مند خواهند شد.

انتهای پیام
captcha