محصولات ویژه فضای مجازی برای برگزاری مراسمات عزاداری اردبیل در حال تولید است
کد خبر: 4075381
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۲

محصولات ویژه فضای مجازی برای برگزاری مراسمات عزاداری اردبیل در حال تولید است

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در استان اردبیل گفت: برنامه‌هایی به برکت امام حسین(ع) در دستور کار قرار گرفته تا با تولیدات محصولات خاص در فضای مجازی مراسمات عزاداری به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

حامد رضایی مسئول سازمان سراج در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حامد رضایی، مسئول سازمان فضای مجازی سراج در استان اردبیل، ۱۱ مردادماه، در مراسم برپایی خیمه سقا در اردبیل اظهار کرد: دستاوردهای بزرگی در طول 6 سال گذشته توسط سازمان فضای مجازی سراج به انجام رسیده و به برکت امام حسین(ع) تولیدات و محصولات ارزشمندی در حوزه فضای مجازی رقم خورده که زبانزد عام و خاص است.

وی بیان کرد: کلیپ سه بعدی از خیمه‌گاه تا فرات برای عموم مردم پخش می‌شود که برپایی این خیمه ما را در تحقق اهداف مورد نظر در ارتباط با توسعه برنامه‌های فضای مجازی رهنمون خواهد شد و برنامه‌هایی به برکت امام حسین(ع) در دستور کار قرار گرفته تا با تولیدات محصولات خاص در فضای مجازی مراسمات عزاداری به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج در استان اردبیل ادامه داد: هدف اصلی از تولید و عرضه نمایش مصور در قالب تکنولوژی روز با هدف نشان دادن ارادت ایرانیان به ائمه اطهار(ع) است که در این زمینه تمهیدات لازم به عمل آمده و با جدیت ادامه دارد و در مجموعه شیخ صفی الدین اردبیلی این خیمه برپا است و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

رضایی تصریح کرد: سازمان سراج فعالیت خود را برای ششمین سال متوالی فعالیت خود را ادامه می‌دهد تا در سطح استان فعالیت‌های ارزشمندی ادامه داشته باشد و بی‌شک تولیدات خاص سازمان سراج به عنوان یادگار و زبانزد عام و خاص شده و امیدواریم فعالیت‌ها در این زمینه توسعه یابد تا به تمامی اهداف خود جامه عمل بپوشانیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ستوده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: استان اردبیل با ایجاد فضای مناسب نسبت به اطلاع‌رسانی و تبلیغات ماه محرم گام برداشته و استفاده از برنامه‌ها مهم ترین محور در استان و کشور و شهر است و در تلاش هستیم با هم‌افزایی و هم‌پوشانی در اجرای برنامه‌ها در استان اردبیل به عنوان پایتخت حسینیت و دارالارشاد و شهر حضرت ابوالفضل جایگاه اردبیل را به همگان نشان دهیم.

وی تصریح کرد: در سال 85 بحث موسسه اطلاع رسانی تبیان بدون اتصال سیم تلفن ارائه شد و امید بر این است تا در بحث فضای مجازی اقدامات خوبی انجام یابد.

ستوده تصریح کرد: ویژگی‌های حضرت ابوالفضل باید در جامعه مورد توجه واقع شود و اطلاع‌رسانی‌ها نیز به صورت مناسب باشد و با استفاده از زمان و فرصت و بستر بتوانیم به خواسته‌های خود دست یابیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل افزود: خوشبختانه در طی سال‌های اخیر انعکاس عزاداری‌های اردبیل در رسانه‌ها و فضای مجازی قابل قبول بوده و در این زمینه بهره‌گیری از ظرفیت تکنولوژی‌های نوین می‌تواند ما را در دستیابی به اهداف مربوطه رهنمون شود.

انتهای پیام
captcha