شکست دشمن در مبارزه با جبهه حق حتمی است
کد خبر: 4074698
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷

شکست دشمن در مبارزه با جبهه حق حتمی است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز با تأکید بر اینکه شکست دشمن در مبارزه با جبهه حق حتمی است، گفت: دشمن علاقه و مودت مردم را به اهل‌ بیت(ع) می‌بیند و از این دوستی بسیار خشمگین می‌شود.

حجت الاسلام علی دشتکی مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام علی دشتکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز، صبح امروز، نهم مرداد با حضور در بیمارستان شهید مدنی کرج و در ملاقات با روحانی مجروح شده سیدمجتبی حسینی که روز پنج‌شنبه، ششم مرداد توسط فردی مورد حملات چاقو قرار گرفت، اظهار کرد: رویایی حق علیه باطل از روزی که انسان پا به این دنیا گذاشت و با داستان هابیل و قابیل شروع شد و تا امروز هم ادامه دارد.

وی افزود: شکل این مبارزه امروز در جبهه استکبار و حقانیت اهل بیت(ع) نمایان شده است. استکبار و صهیونسیم با تمام قوا در این میدان حضور دارند و با استفاده از روش‌های مختلف می‌خواهند حق و حقانیت را نابود کنند. هرجا که این رویارویی به نقطه اوج برسد و جبهه باطل در منطق گفت‌وگو کم بیاورد از روش تهاجم استفاده می‌کند تا به جبهه حق آسیب جدی وارد کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز تصریح کرد: امروز که ایام عزاداری سالار شهیدان است، دشمن علاقه و مودت مردم را به اهل‌ بیت(ع) می‌بیند و از این دوستی بسیار خشمگین می‌شود و می‌خواهد به هر طریقی آتش این عشق را خاموش کند.

وی گفت: حمله به این روحانی عاشق اهل بیت(ع) از سر درماندگی دشمن است، هرچند هدف دشمن فرد نیست و در واقع می‌خواهد پیام و روشنگری زیارت عاشورا را در بین اذهان کمرنگ کند غافل از اینکه سنگش به خطا رفته و نه تنها این عشق و علاقه به حق و حقانیت در بین مردم کمرنگ نمی‌شود بلکه با قدرت بیشتری به مسیر خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha