برپایی ایستگاه‌های صلواتی با مجوز تبلیغات اسلامی امکان‌پذیر است
کد خبر: 4073999
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳

برپایی ایستگاه‌های صلواتی با مجوز تبلیغات اسلامی امکان‌پذیر است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر ضمن درخواست از عزاداران حسینی جهت همکاری با پاکبانان و رعایت نظافت معابر در دهه محرم، گفت: نیاز است مدیران هیئت‌های مذهبی برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی اقدام به گرفتن مجوز کنند.

روح الله نجفی رئیس اداره تبلیغات اسلامی ملایرحجت‌الاسلام روح‌الله نجفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان به تشریح اهم برنامه‌های این اداره در ایام محرم پرداخت و اظهار کرد: در این ایام ۱۶۰ مبلغ به هیئت‌های مذهبی شهر و روستا اعزام می‌شوند.

وی گفت: این مبلغان که از قم و ملایر هستند، امر رهبر معظم انقلاب در رابطه با جهاد تبیین را عملیاتی کرده و در کنار ۷۰ مداح آموزش دیده پیام عاشورا و نهضت امام حسین(ع) را منتقل می‌کنند.

نجفی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش و اداره تربیت بدنی شهرستان برای استفاده از فضای باز مدارس و مکان‌های ورزشی در این ایام، بیان کرد: با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در ۲۳۰ هیئت مذهبی شهرستان مراسم عزاداری برگزار می‌شود. همچنین در تعدادی از بوستان‌های شهر ملایر مراسم عزاداری و روضه‌خوانی برگزار می‌شود.

وی با اعلام اینکه هیچ‌گونه مراسم پیشواز و استقبال از محرم برگزار نخواهد شد، گفت: از شب اول محرم تا هفتم محرم مراسم در فضاهای پیش‌بینی شده برگزار می‌شود و از هفتم محرم دسته‌های عزاداری می‌توانند حرکت کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ملایر گفت: اجتماع دهه هفتاد و هشتادی‌ها در روز احلی من العسل، مراسم شیرخوارگان در ۷۰ نقطه شهرستان، اجتماع هیئت‌های مذهبی در روز تاسوعا یا عاشورا از برنامه‌های شاخص محرم امسال خواهد بود.

نجفی ضمن قدردانی از همکاری شهرداری‌ شهرستان ملایر در امر فضاسازی محرمی و درخواست از عزاداران حسینی جهت همکاری با پاکبانان و رعایت نظافت معابر در دهه محرم، گفت: همچنین برای برپایی ایستگاه‌های صلواتی نیاز است مدیران هیئت‌های مذهبی به گرفتن مجوز اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha