«حماسه سپیداران» شاعران فارس را فراخواند
کد خبر: 4073764
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

«حماسه سپیداران» شاعران فارس را فراخواند

فراخوان بیست و چهارمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «حماسه سپیداران» در استان فارس اعلام شد که شاعران تا 10 مرداد مهلت دارند آثار خود را ارسال کنند.

بیست و چهارمین جشنواره استانی شعر دفاع مقدس و مقاومت، «حماسه سپیداران»به گزارش ایکنا از فارس، بیست و چهارمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس و مقاومت با عنوان «حماسه سپیداران» در سال جاری برگزار خواهد شد که در این راستا فراخوان جشنواره استانی این کنگره در استان فارس اعلام شده است.

این جشنواره در استان فارس در محورهای بخش عمومی شعر دفاع مقدس، دفاع مقدس و شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی (کشورهای محور مقاومت)، شعر دفاع مقدس با بهره‌گیری از مضامین عاشورایی، شعر دفاع مقدس و نقش آن در جهاد تبیین، شعر دفاع مقدس و جنگ نرم، شعر دفاع مقدس و کودک و نوجوان، شعر دفاع مقدس و نقش زنان برگزار خواهد شد.

همچنین بخش ویژه این کنگره در استان فارس سردار شهید مدافع حرم شهید عبدالله اسکندری و شهدای مدافع سلامت به پاس زحمات و ایثارگری‌های آنان در دوران شیوع کرونا انتخاب شده است.

آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره 10 مردادماه جاری اعلام شده است که علاقه‎مندان می‌توانند آثار خود را در قالب فایل ورد با فونت نازنین 14 به شمار واتس آپ 09383628455 ارسال کنند.

دبیرخانه مرکزی و همچنین استانی این کنگره به آدرس شیراز، چهار راه غدیر، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس اعلام شده است.

یادآور می‌شود، این کنگره به همت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با همکاری نهادهایی نظیر شهرداری شیراز، کنگره سرداران و 15 هزار شهید استان فارس، بنیاد شهید فارس، دانشگاه شیراز و غیره برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha