حضور بانوان اردبیلی در گردهمایی «بانوان فعال در عرصه هیأت» در قم
کد خبر: 4073597
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴

حضور بانوان اردبیلی در گردهمایی «بانوان فعال در عرصه هیأت» در قم

بانوان اردبیلی در چهارمین همایش «بانوان فعال در عرصه هیأت» که در سالن وصال مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، حضور یافتند.

گردهماییبه گزارش ایکنا از اردبیل، بانوان اردبیلی در چهارمین همایش «بانوان فعال در عرصه هیأت» که در سالن وصال مجتمع یاوران مهدی(عج) قم برگزار شد، حضور یافتند.

این همایش از یکم الی سوم مردادماه با برنامه‌های مختلف از جمله سخنرانی، کمیسیون‌های تخصصی، میزگرد، ارائه تجربه مانا و طرح کارا، تجلیل، هیأت، برپایی فروشگاه تخصصی هیأت و خانواده، پخش فیلم و کلیپ و توزیع بسته ویژه همایش و... اجرا شد.

این همایش با دو محور اصلی «هیأت و خانواده» و «هیأت و بانوان» و ۱۲ محور فرعی شامل تبیین مسائل امروز حوزه زن و خانواده، تبیین اقدامات دشمنان بشریت علیه خانواده، ظرفیت‌ها و کارکرد‌های هیأت در حل مسأله خانواده، نقش زنان در استمرار و تعالی انقلاب اسلامی، حضرت زهرا(س) الگویی برای مادران، اسوه‌ای برای همسران، ضرورت جبهه‌سازی در عرصه بانوان، ملاحظات حضور بانوان در عرصه فعالیت‌های اجتماعی و تبیین جایگاه روضه‌های خانگی در تحکیم و تعالی خانواده دنبال شد.

گفتنی است؛ کاروان هیات بانوان اردبیلی به سرپرستی بسیج جامعه زنان استان اردبیل، لیلا بردبار، و کارگروه هیات‌های اردبیل، گلنساء احمدی در این همایش سالانه حضور بهم رساندند.

انتهای پیام
captcha