مدیریت بهینه اعتبارات در دستگاه‌های اجرایی اعمال شود
کد خبر: 4072866
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۲

مدیریت بهینه اعتبارات در دستگاه‌های اجرایی اعمال شود

استاندار کردستان گفت: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای، مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با کیفیت‌بخشی به هزینه‌ها زمینه صرفه‌جویی بیشتر را فراهم کنند.

چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان دیروز، اول مردادماه در چهارمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه کردستان با بیان اینکه با اعتبارات سال جاری امکان مانور گسترده‌ای نداریم، تأکید کرد: باید مدیریت بهینه مصرف با صرفه‌جویی حداکثری در هزینه‌های جاری صورت گیرد و این به معنای کم‌هزینه کردن نیست بلکه هزینه‌کرد بهینه بر مبنای اولویت‌های عمومی است.

وی از شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان هم خواست تا بر کیفیت هزینه کرد دستگاه‌های اجرایی نظارت داشته باشد و موارد ضروری را متذکر شود.

استاندار کردستان بیان کرد: بهره‌وری به عنوان کلیدواژه‌ای است که اگر به صورت حقیقی به آن توجه شود می‌تواند حلال مشکلات باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به قانون فروش اموال و املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی برای تأمین پاداش پایان خدمت کارکنان اشاره کرد و گفت: مدیران باید زمینه پرداخت سریع پاداش بازنشستگان را فراهم کنند.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه طرح تذکر در برخی جلسات به معنای ضعف عملکرد استان نیست، گفت: این تذکرات تنها برای قوت دادن به مدیران برای عملکرد بهتر است تا با سرعت و کیفیت بهتری کارها را انجام دهند.

وی استفاده از فرصت بودجه‌ای و مشاوران رسانه‌ای و ظرفیت صداوسیما دیگر مواردی بود که استاندار کردستان بر آن تأکید کرد و یادآور شد: به دنبال برنامه‌سازی فاخر و مؤثری هستیم که بتواند موضوعی را به مخاطب منتقل کند.

انتهای پیام
captcha