۶۰۰ دانشجوی جهادگر به مناطق محروم لرستان اعزام شدند
کد خبر: 4072634
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

۶۰۰ دانشجوی جهادگر به مناطق محروم لرستان اعزام شدند

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی لرستان با اشاره به آغاز اردوهای جهادی تابستانه بسیج دانشجویی این استان، گفت: ۶۰۰ دانشجوی جهادگر به مناطق محروم لرستان اعزام شدند.

اعزام دانشجویان جهادگر به مناطق محروم لرستان به گزارش ایکنا از لرستان، سینا بیرانوند، مسئول سازندگی بسیج دانشجویی لرستان، شنبه، یکم مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان با اشاره به آغاز برگزاری اردوهای جهادی تابستانه بسیج دانشجویی از ۲۷ تیرماه، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل تابستان و فعالیت گروه‌های جهادی دانشجویی در این فصل، این اردوها در مناطق محروم استان آغاز شده و تا دهم شهریورماه سال جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این اردوهای جهادی در بازه زمانی ۳ تا ۱۰ روزه در مناطق محروم برگزار می‌شود، افزود: این اردوها در عرصه‌های عمرانی، بهداشت و درمان، آموزش تحصیلی و فرهنگی در حال برگزاری است که ۶۰۰ دانشجوی جهادگر در قالب ۲۰ گروه جهادی در تابستان ۱۴۰۱ در این اردوهای جهادی شرکت می‌کنند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی لرستان با بیان اینکه قرارگاه مرکزی با حضور گروه‌های جهادی دانشگاه‌های مرکز استان در منطقه شاهیوند برقرار است، اظهار کرد: این اردوها در مناطق محروم نو‌رآباد، کوهدشت، الیگودرز، شاهیوند و پلدختر برگزار می‌شوند.

انتهای پیام
captcha