پیکر مادر شهید ادبیان در گلزار شهدای کرمانشاه خاکسپاری شد
کد خبر: 4072513
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸

پیکر مادر شهید ادبیان در گلزار شهدای کرمانشاه خاکسپاری شد

پیکر مادر شهید ادبیان با حضور جمعی از مسئولان و مردم در گلزار شهدای کرمانشاه به خاک سپرده شد.

مادر شهید ادبیان

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، پیکر حبیبه رضایی، مادر شهید والامقام امیر سرلشکر حسین ادبیان صبح امروز، ۳۱ تیرماه با حضور جمعی از مسئولان استان در گلزار شهدای کرمانشاه تشییع به خاک سپرده شد.

مجلس ختم این بانوی بزرگوار عصر امروز ساعت ۱۸ در مسجد امیرالمؤمنین(ع) طاقبستان برگزار خواهد شد.

آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه و بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه درپی درگذشت مادر شهید ادبیان پیام تسلیت صادر کردند.

متن این پیام به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۶۰ فرموند: در هفته گذشته ما ۲ عنصر عزیز، ۲ قهرمان، ۲ سرباز اسلام را از دست دادیم. ۲ جوانی که در راه خدا مدت‌های مدید با قاطعیت و با ایمان کامل جنگیده بودند. یکی سروان شیرودی، افسر هوانیروز و دیگری سرگرد ادبیان این ۲ نظامی مسلمان برای ما خیلی حرف‌ها دارند.

خانواده محترم شهید معظم امیر سربشکر حسین ادبیان

عروج بانوی مجاهد پرور حاجیه خانم حبیبه رضایی از نمونه‌های بارز صبر و ایثار و مادر شهید معظم امیر سرلشکر حسین ادبیان موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

بی‌شک همت و تلاش آن بانوی عزیز در تربیت فرزندی مؤمن، انقلابی و ولایت‌مدار که با مجاهدت کم‌نظیر خود پرچم جهاد و شهادت را در صراط مستقیم الهی و در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به اهتزاز درآوردند، برای همیشه ماندگار خواهد بود.

این‌جانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهید ادبیان و مردم گران‌قدر استان کرمانشاه از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه مغفوره علو درجات عالیه و برای بازماندگان اجر و پاداش الهی را مسئلت می‌نمائیم.

انتهای پیام
captcha