۲۵۰ مدرسه مجازی در فارس راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4072276
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۹

۲۵۰ مدرسه مجازی در فارس راه‌اندازی می‌شود

فرمانده سپاه فجر فارس از راه‌اندازی بیش از ۲۵۰ مدرسه مجازی ذیل سازمان فضای مجازی سپاه فجر از سوم مردادماه سال جاری خبر داد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، نخستین گردهمایی سراسری فعالان فضای مجازی بسیج استان فارس با عنوان «یاران منتظر» عصر چهارشنبه، ۲۹ تیرماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز و به طور همزمان در سراسر استان فارس برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس در این مراسم با یادآوری اهمیت جایگاه فضای مجازی در دنیای امروز و جنگ نرم گفت: سپاه فجر استان فارس فعالیت‌های گسترده‌ای در سطح ملی و استانی در عرصه فضای مجازی داشته است.

وی اضافه کرد: در این راستا مرکز آموزش فضای مجازی در استان راه‌اندازی شده است و آمادگی پذیرش گروه‌های مختلف را در عرصه فضای مجازی دارد.

بوعلی همچنین از راه‌اندازی بیش از 250 مدرسه مجازی ذیل سازمان فضای مجازی سپاه فجر از سوم مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: امروز با دشمنانی مواجه هستیم که برای حفظ منافع و قدرت خود در دنیا راهی برای خود تعریف کرده‌اند که آن، حضور و بهره‌گیری از منافع دنیا است.

وی تصریح کرد: آن‌ها به این نتیجه رسیدند که امروز اگر قرار باشد در دنیا حضور داشته باشند، راهی جز اختیار و کنترل کشورها ندارند و به همین دلیل استقلال کشورها را در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... بر نمی‌تابند لذا به هر روشی ورود می‌کنند که کشورها در ابعاد مختلف نتوانند به استقلال برسند و فرهنگ این کشورها مطابق با فرهنگ غرب باشد.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: به همین دلیل خصوصاً در عرصه فضای مجازی به طور وسیع و گسترده، باورها، اعتقادات، آداب، سنن و ارزش‌های به خصوص کشورهای جهان سوم را مورد هدف قرار داده‌اند و کسانی که در مقابل این هجمه مقاومت می‌کنند، جوانان هستند.

انتهای پیام
captcha