دستیابی به اهداف جوانی جمعیت نیاز به اقدامات بین‌بخشی دارد
کد خبر: 4071558
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷

دستیابی به اهداف جوانی جمعیت نیاز به اقدامات بین‌بخشی دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تأکید بر اینکه هماهنگی سازمان‌های مرتبط با مجموعه سلامت موجب افزایش رضایتمندی مردم از خدمات می‌شود، گفت: برای دستیابی حداکثری به اهداف جوانی جمعیت، نیاز است با پرهیز از موازی کاری اقدامات بین‌بخشی هم راستا و با هماهنگی مشترک صورت گیرد.

سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدوحید حسینی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 26 تیراه در ششمین نشست قرارگاه تعالی سلامت و جوانی جمعیت دانشگاه بر برنامه‌ریزی در راستای حمایت از زوجین نابارور در فارس با مشارکت سازمان‌های مرتبط با قرارگاه عملیاتی تعالی سلامت و جوانی جمعیت تأکید کرد.

وی، مشارکت سازمان‌‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان با مجموعه سلامت را موجب تسهیل روند خدمات‌رسانی به مردم دانست و با قدردانی از مشارکت آنان در پیشبرد بهتر موضوع جوانی جمعیت، تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه جوانی جمعیت را مستلزم مشارکت بین بخشی دانست.

حسینی، دوران کرونا را نمودی از تجربه همکاری و مشارکت سازمانی در خدمت به جامعه عنوان کرد که با همدلی دستگاه‌های اجرایی استان با مجموعه سلامت، این بحران در فارس به نحو کارآمدی مدیریت شد و از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان دعوت کرد تا برای مشارکت در این زمینه با قرارگاه عملیاتی تعالی سلامت جوانی و جمعیت دانشگاه همکاری کنند.

وی با تأکید بر اینکه هماهنگی سازمان‌های مرتبط با مجموعه سلامت موجب افزایش رضایتمندی مردم از خدمات می‌شود، اظهار کرد: برای دستیابی حداکثری به اهداف جوانی جمعیت، نیاز است با پرهیز از موازی کاری، اقدامات بین‌بخشی هم راستا و با هماهنگی مشترک صورت گیرد.

راه‌اندازی «کمیته رصد و پایش قرارگاه عملیاتی تعالی سلامت جوانی و جمعیت دانشگاه علوم پزشکی شیراز» در راستای ارزیابی مصوبه‌های این نشست، از دیگر تأکیدات رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ششمین قرارگاه جوانی جمعیت بود.

عباس رضاییان‌زاده، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن تبریک عید سعید غدیر خم، به بررسی مصوبه‌های پیشین این قرارگاه پرداخت و توضیحاتی پیرامون اقدامات حوزه بهداشت در این زمینه ارائه داد.

مهرداد شریفی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیگر عضو این نشست بود که با اشاره به سطح‌بندی خدمات درمانی برای زوجین نابارور، به ارائه توضیحاتی در خصوص روند خدمات‌رسانی به زوجین نابارور در مراکز درمانی به ویژه در شهرستان‌ها پرداخت.

حسین صمصام، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس نیز در این نشست پیرامون اقداماتی که در راستای پویش «نفس»، در حال انجام است، گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام
captcha