اجرای طرح نذر ‌آب در روستاهای محروم خراسان جنوبی
کد خبر: 4070750
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶

اجرای طرح نذر ‌آب در روستاهای محروم خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به اجرای طرح نذر آب برای حل مشکلات آب شرب مناطق محروم استان گفت: به زودی تأمین آب شرب دو روستای شهرستان سربیشه در قالب این طرح محقق خواهد شد.

محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز، 23 تیرماه در نشست بررسی مشکلات پروژه آبرسانی به روستاهای سربیشه که با حضور مدیران شرکت‌های آبفا و توزیع برق استان برگزار شد، گفت: در سال ۱۴۰۰ با حضور جمعی از خیران استان خراسان رضوی اقداماتی برای حل مشکل آب شرب روستاهای کلاته بلوچ و برقله با همکاری شرکت‌های آبفا و برق استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش داریم طی سال جاری این پروژه در قالب طرح نذر آب ۵ به همت خیرین هلال احمر در شهرستان سربیشه به مرحله بهره‌برداری برسد، افزود: اداره آبفا متعهد شده نسبت به جانمایی کانکس به منظور استقرار تجهیزات طی ماه جاری اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی بر تأمین اشتراک برق ۱۲ کیلووات و تجهیزات مورد نیاز در این روستاها تأکید کرد و افزود: خرید تمامی لوله‌ها، اتصالات و شیرآلات مورد نیاز در اجرای طرح نیز بر عهده شرکت آبفای استان قرار گرفته است.

رضایی به حفاری و لوله‌گذاری از مسیر انتقال چاه آب به روستاهای اطراف توسط خیرین، اشاره کرد و گفت: امیدواریم تا پایان شهریورماه امسال این پروژه به بهره‌برداری برسد و مشکل آب شرب این دو روستا محقق شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: روستاهای محروم شهرستان‌های نهبندان و طبس از دیگر مقاصد هلال‌احمر در طرح نذر آب ۵ در استان خواهند بود.

انتهای پیام
captcha