آمادگی فارس برای پذیرایی از گردشگران در دهه ولایت
کد خبر: 4070404
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲

آمادگی فارس برای پذیرایی از گردشگران در دهه ولایت

استاندار فارس از آمادگی تمامی دستگاه‌های عضو ستاد سفر استان در ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران در ایام مبارک دهه امامت و ولایت خبر داد.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 21 تیرماه گفت: استان فارس مهد تاریخ، فرهنگ و تمدن ایران زمین و شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع)، همواره و در تمام فصول یکی ازمقاصد مهم گردشگرپذیر در سطح کشور است.

وی افزود: گردشگران با هدف بازدید از جاذبه‌های گردشگری و زیارت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ(ع) و سایر امامزادگان جلیل‌القدر به ویژه همزمان با تعطیلات و اعیاد وارد استان شده و شاهد حضور گردشگران و مسافران بیشتری در استان هستیم که بر همین اساس و به منظور ارائه خدمات مناسب رفاهی به مسافران آمادگی کامل در استان وجود دارد.

ایمانیه از آمادگی اورژانس، امداد و هلال احمر، پلیس راهور و نیروی انتظامی، اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای وسایر دستگاه‌های خدمات رسان خبر داد و گفت: پیش از این جلساتی به منظور رفع موانع در ارائه خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مسافران و گردشگران تابستانی در استان برگزار شد.

وی با اشاره به خدمات‌دهی مراکز اسکان در استان اظهار کرد: تمامی مراکز اقامتی استان شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها، هتل‌های سنتی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی با ظرفیت بیش از 24 هزار تخت اقامتی آماده پذیرش گردشگران هستند و در صورت نیاز بیشتر به فضاهایی برای اسکان گردشگران مدارس آموزش و پرورش، کمپ‌ها و سالن‌های ورزشی نیز در چرخه ارائه خدمات به مسافران قرار می‌گیرند.

رئیس ستاد دائمی خدمات سفر فارس تصریح کرد: در ایام مبارکه دهه ولایت وامامت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر خم استان فارس و شهر مقدس شیراز شاهد برگزاری سلسله برنامه‌های فرهنگی ـ مذهبی توسط ستاد غدیر خم، آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) و سایر دستگاه‌ها و نهادهای فرهنگی و مذهبی است و حال و هوای استان عطرآگین به شمیم خوش ولایت و امامت خواهد بود که برای زائرین سومین حرم اهل بیت (ع) بسیار جذاب ودیدنی است.

استاندار فارس در پایان درصد اشغال مراکز اقامتی رسمی استان را به طور متوسط در ایام تعطیلات پیش رو تا  60 درصد پیش‌بینی کرد.

انتهای پیام
captcha