«شمیم خانواده» سپاه در شیراز آغاز به کار کرد
کد خبر: 4070343
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶

«شمیم خانواده» سپاه در شیراز آغاز به کار کرد

جشنواره فرهنگی ـ ورزشی شمیم خانواده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان «امام رئوف» از امروز در شیراز آغاز شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم افتتاحیه جشنواره فرهنگی ـ ورزشی شمیم خانواده سپاه پاسداران با عنوان «امام رئوف» امروز، ۲۱ تیرماه به میزبانی سپاه فجر فارس در ورزشگاه شهید دستغیب(ره) شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس در این مراسم گفت: شیراز شهر شعر و ادب و شهر حافظ، سعدی، شوریده شیرازی، ملاصدرا و علمای بزرگی همچون میرزای شیرازی،  سیدنورالدین الهاشمی و شهید دستغیب و همچنین شهر ورزشکاران بزرگی در عرصه ملی و بین‌المللی است.

وی افزود: رویداد بزرگ فرهنگی ـ ورزشی شمیم این فرصت را برای سپاه فجر استان فارس مهیا کرد تا سعادت این میزبانی را داشته باشد.

 بوعلی با بیان اینکه این مسابقات در شش رشته ورزشی فوتسال، والیبال، تکواندو، شنا، آمادگی جسمانی و تیراندازی برگزار می‌شود، اظهار کرد: در این رویداد، ۱۳۷۲ نفر ورزشکار و ۲۲۰ نفر همراه، سرپرست و مربی به مدت سه روز در شهر شیراز به رقابت می‌پردازند.

 فرمانده سپاه فجر فارس در پایان تصریح کرد: ۲۴ کمیته اجرایی در قالب کمیته‌های فنی، امنیتی، اداری، پشتیبانی، فرهنگی، هنری و... مسئولیت ارائه خدمات مورد نیاز را بر عهده دارند.

انتهای پیام
captcha