رعایت عدالت فرهنگی با راه‌اندازی کتابخانه سیار در شاهین‌دژ
کد خبر: 4070132
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳

رعایت عدالت فرهنگی با راه‌اندازی کتابخانه سیار در شاهین‌دژ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌دژ گفت: ایجاد شادی، نشاط و رعایت عدالت فرهنگی در انتقال و ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین شهر از اهداف اجرای طرح راه‌اندازی کتابخانه سیار است.

 کتابخانه سیار شاهین‌دژبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، فاطمه روح‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌دژ، ۲۰ تیر در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: کتابخانه سیار در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان مناطق روستایی و کم‌برخوردار این شهرستان راه‌اندازی شد.

وی افزود: در این کتابخانه سیار، خدمات امانت کتاب، ترویج کتاب‌خوانی در مناطق روستایی، قصه‌گویی و اجرای برنامه‌های فرهنگی به مخاطبان آن در مناطق روستایی ارائه خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهین‌دژ ادامه داد: تاکنون این کتابخانه سیار به دو روستای «هولاسو» و «آق تپه» عازم شده و برای هر روستا بیش از ۳۰ جلد کتاب با موضوعات مختلف و مورد علاقه کودکان و نوجوانان اهدا شده است.

وی عنوان کرد: هر هفته دو روستا تا پایان تابستان سال جاری توسط این کتابخانه سیار تحت پوشش قرار گرفته و در کنار آن برنامه‌های فرهنگی از جمله مسابقه نقاشی، بازی و سرگرمی و کتاب‌خوانی نیز برپا خواهد شد.

روح‌زاده بیان کرد: ایجاد شادی و نشاط و رعایت عدالت فرهنگی در انتقال و ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین شهر از اهداف این طرح است.

 

انتهای پیام
captcha