مسابقه کتابخوانی «مهدویت در سرچشمه غدیر» برگزار می‌شود
کد خبر: 4069604
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵
در چهارمحال‌وبختیاری

مسابقه کتابخوانی «مهدویت در سرچشمه غدیر» برگزار می‌شود

رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری گفت: مسابقه مطالعاتی «مهدویت در سرچشمه غدیر» به میزبانی ستاد اقامه نماز استان و با مشارکت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود.

مسابقه کتابخوانی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز استان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کریمی، رئیس ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: به مناسبت دهه امامت و ولایت، مسابقه مطالعاتی «مهدویت در سرچشمه غدیر» به میزبانی ستاد اقامه نماز استان و با مشارکت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان چهارمحال و بختیاری ویژه عموم مردم برگزار می‌شود.

کریمی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند پس از دریافت و مطالعه محتوا به سؤالات پاسخ و در مسابقه «مهدویت در سرچشمه غدیر» شرکت کنند. این افراد برای شرکت در مسابقه گزینه‌های صحیح را در قالب یک عدد ۱۰ رقمی به صورت لاتین از چپ به راست به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۱۲ ارسال کنند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان گفت: آخرین مهلت شرکت در مسابقه مطالعاتی «مهدویت در سرچشمه غدیر» ۳۰ تیرماه تعیین شده است و به ۱۰ نفر از برگزیدگان کارت هدیه یک میلیون ریالی اهدا می‌شود.

برای دریافت محتوای مسابقه مطالعاتی «مهدویت در سرچشمه غدیر» و فرم سؤالات اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام
captcha