رفع مشکلات فرهنگیان در دستور کار مجلس است
کد خبر: 4069176
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰

رفع مشکلات فرهنگیان در دستور کار مجلس است

نماینده مردم نی‌ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست‌های فرهنگیان گفت: نمایندگان مردم پیگیر مشکلات فرهنگیان و خاصه آموزش و پرورش فارس در مجلس شورای اسلامی هستند.

نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس، همایش آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، فرهاد طهماسبی، نماینده مردم نی‌ریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی عصر چهارشنبه، 15 تیرماه در همایش رؤسا و معاونین و کارشناسان آموزش متوسطه و گروه‌های آموزشی متوسطه ادارات آموزش و پرورش سراسر استان فارس گفت: نمایندگان مردم پیگیر مشکلات فرهنگیان و خاصه آموزش و پرورش فارس در مجلس شورای اسلامی هستند.

وی با اشاره به شرایط دوران کرونا تصریح کرد: در این دوران، آسیب‌های زیادی در جامعه و مخصوصا نظام آموزش و پرورش ایجاد شد؛ اما معلمان با ایثارگری‌های خود جلوه‌های بی بدیلی را به نمایش گذاشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

طهماسبی با اشاره به تبدیل وضعیت‌ها، استخدام، رتبه‌بندی فرهنگیان و اعتبارات آموزش و پرورش افزود: مجلس شورای اسلامی با برنامه‌ریزی‌های دقیق در راستای حل مشکلات معلمان برای ارتقای کیفی و تجهیزات مدارس تلاش می‌کند.

نماینده مردم نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر توجه به دانش‌بنیان اظهار کرد: باید موضوع دانش‌بنیان در اولویت قرار گرفته و برای گسترش آن برنامه‌ریزی انجام شود.

وی با اشاره به ایجاد هشت شهرستان جدید در سه سال گذشته در فارس بیان کرد: برای استفاده بهینه از ظرفیت موجود در استان فارس باید برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام شود. در مجلس شورای اسلامی برای پیش‌بینی و ایجاد چارت تشکیلاتی ادارات و منابع انسانی جدید در استان فارس به همراه اعتبارات مورد نیاز  از اولویت‌ها بوده و پیگیری می‌شود.

نماینده مردم نی‌ریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: معلم بر همه افراد جامعه حق دارد به طوری که در تربیت هر شخص ایفای نقش کرده است بنابراین واجب الاحترام است.

وی در پایان یادآور شد: ایجاد ساز و کار ارتقای کیفیت آموزشی برای سال تحصیلی پیش رو قابل تقدیر است که اهمیت آن را مسئولان آموزش و پرورش فارس به خوبی متوجه شده و چنین جلساتی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
captcha