مجمع خیران بهزیستی در فارس تشکیل شد
کد خبر: 4068614
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰

مجمع خیران بهزیستی در فارس تشکیل شد

مدیرکل بهزیستی استان فارس از تشکیل مجمع خیران بهزیستی با هدف کمک به محرومیت‌زدایی، حمایت از مددجویان، آگاه‌سازی و اطلاع رسانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در این استان خبر داد.

نشست مشترک مدیرکل، معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال و خیرین فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی بهزیستی فارس، محمدرضا هوشیار، مدیرکل بهزیستی استان فارس امروز، ۱۳ تیر در نشست مشترک مدیرکل، معاون هماهنگی موسسات غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و اشتغال و خیرین این استان گفت: مجمع خیرین بهزیستی فارس با مشارکت خیرین برای کمک به رفع مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی تشکیل شده و در حال حاضر با رأی‌گیری، اعضا تعیین شده و مجمع در حال ثبت مدارک در کمیسیون ماده ۲۶ بهزیستی فارس است.

وی با اشاره به نقش پررنگ خیرین موسسات خیریه و انجمن‌های مردم نهاد در پیشبرد اهداف بهزیستی، در خصوص هدف‌گذاری این مجمع تصریح کرد: خیرین استان نه تنها در اهداف محرومیت‌زدایی و حمایتی بهزیستی همواره در کنار سازمان بوده‌اند، بلکه نقش بسزایی در آگاه‌سازی، اطلاع‌رسانی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه ایفا می‌کنند.

هوشیار بیان کرد: اکنون نیز انتظار داریم خیرین بر مبنای نیاز محوری فعالیت کنند؛ به طور مثال در حال حاضر در بحث آسیب‌های اجتماعی ورود خیرین بسیار ضروری است، ضمن اینکه تشکیل این مجمع موجب ایجاد شفافیت اطمینان و اعتماد در جامعه هدف بهزیستی فارس خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی فارس اظهار کرد: این مجمع مواردی اعم از نیازسنجی، فرهنگی، امور حقوقی ، امور درمان، امور اشتغال و کمیته فنی و مهندسی را در دستور کار دارد و در حال حاضر با ۳۴ نفر خیرین که اعضای هیئت امنا هستند، ۹ نفر از اعضای هیئت مدیره، ۳ نفر بازرس اصلی و علی البدل و چهار نفر هیئت رئیسه سنی تشکیل شده است.

انتهای پیام
captcha