واگذاری کارها به بخش خصوصی بسیاری از مشکلات را حل می‌کند
کد خبر: 4068428
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
ابراهیم عزیزی:

واگذاری کارها به بخش خصوصی بسیاری از مشکلات را حل می‌کند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تصدی‌گری بیش از حد دولت‌ها در امور مختلف گفت: از ظرفیت‌های بسیار بخش خصوصی غافل شده‌ایم.

ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی به گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم عزیزی، نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی امروز، 13 تیرماه در نشست پیگیری مشکلات دهستان قره‌چمن در روستای همت‌آباد با انتقاد از نظام پیچیده اداری گفت: بروکراسی پر پیچ و خم، فرسوده و ناکارآمد اداری عامل بسیاری از مشکلات کشور است.

وی افزود: اصلی‌ترین دلیل این ناکارآمدی‌ها این است که ما بیش از حد کارها را دولتی کرده‌ایم و از ظرفیت‌های بسیار بخش خصوصی غافل شده‌ایم.

رئیس فراکسیون جنوب کشور مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هر جا کارها به مردم واگذار شده، نتیجه خوبی هم داشته است، گفت: مردمی شدن کارها نیز اصولی دارد که باید بدان پایبند بود. کم‌کردن تصدی دولت‌ها در امور مردم، نیازمند قوانین کارآمد است که این وظیفه مجلس شورای اسلامی است و مجلس یازدهم سعی کرده در همین مسیر حرکت کند.

وی با بیان اینکه امروز اراده مجلس و دولت حل مشکلات مردم است و اینکه رئیس‌جمهور به نقاط مختلف کشور سرکشی می‌کند، یعنی توان خود را در این راستا به کار گرفته است، افزود: مجلس شورای اسلامی نیز خود را تافته جدابافته نمی‌داند و خود را ملزم به حل مشکلات می‌داند.

یادآور می‌شود، در این نشست که مدیران برخی دستگاه‌های اجرایی شهرستان شیراز نیز حضور داشتند، مشکلات دهستان قره‌چمن در حوزه‌های مختلف آب، راه، گاز، مخابرات، بنیاد مسکن و... مورد پیگیری نماینده شیراز و زرقان قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha