درخشش جهادگران خراسان‌شمالی در انتخابات مجمع کشوری
کد خبر: 4068330
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

درخشش جهادگران خراسان‌شمالی در انتخابات مجمع کشوری

رئیس بسیج سازندگی سپاه جواد الائمه(ع) خراسان‌شمالی از درخشش جهادگران استان در سومین انتخابات مجمع جهادگران کشور خبر داد.

 جهادگران خراسان‌شمالی علی دارابی، رئیس بسیج سازندگی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان‌شمالی، در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به اینکه در سومین انتخابات مجمع جهادگران کشور یک نفر از جهادگران استان عضو اصلی این مجمع انتخاب شد، اظهار کرد: ابوالفضل طراوتی در این انتخابات به‌عنوان یکی از 7 نفر عضو اصلی مجمع جهادگران کشور انتخاب شد.

وی با بیان اینکه دو نماینده از جهادگران استان نیز در کارگروه‌های مختلف کشوری این مجمع انتخاب شدند، ادامه داد: مهدی ابراهیمی شور آبادی، به‌عنوان مسئول کارگروه کشاورزی و عشایری و علی مفاخری، به‌عنوان مسئول کارگروه علمی و آموزشی مجمع جهادگران کشور انتخاب شدند.

رئیس بسیج سازندگی سپاه جواد الائمه(ع) خراسان شمالی اضافه کرد: مجمع جهادگران 12 کارگروه دارد که دو نفر از جهادگران استان به‌عنوان مسئول کارگروه‌های مختلف انتخاب شدند.

دارابی با بیان اینکه مدت زمان فعالیت در این مجمع دو سال است، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته نماینده‌ای از جهادگران استان در این مجمع انتخاب نشده بود که حضور جهادگران استان در مجمع جهادگران کشور بسیار خوشایند است.

وی با بیان اینکه انتخابات مجمع جهادگران در سوم خردادماه در خوزستان برگزار شد، افزود: مسئولیت این مجمع راهبری تمام گروه‌های جهادی کشور است و امیدواریم با حضور نمایندگان استان در مجمع جهادگران کشور روزهای پر فعالیتی برای گروه‌های جهادی استان شاهد باشیم.

انتهای پیام
captcha